Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:55:52 GMT

شناسایی ۱۹۰۰ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۱۸۴

شناسایی ۱۹۰۰ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا یک هزار و ۹۰۰ نفر در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود بستری شدند، بیان کرد: ۳۰ درصد این افراد نیازمند خدمات ویژه اورژانسی و «آی سی یو» بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حجم کار نشان از جدی بودن موضوع کرونا و همچنین گستردگی کار شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های شاهرود و میامی می‌دهد، افزود: کرونا همچنان ادامه دارد و خدمات شبکه درمانی نیز تداوم خواهد داشت اما انتظار داریم که با تلاش همگانی مردم و مسئولان بار بر روی دوش کادر درمانی کاهش یابد.

ورودی بیماران دوباره افزایش یافته است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود با بیان اینکه انتظار ما از جامعه این است که ورودی بیماران کرونایی کاهش یابد و به عبارت دیگر پیشگیری بیشتر در جامعه نهادینه شود، گفت: در صورتی می‌توانیم موفقیت به دست بیاوریم که زنجیره انتقال و شیوع بیماری کاهش یابد که این موضوع اهتمام همگانی را می‌طلبد.

چمن با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد که همچنان اوضاع کشور و شهرستان‌های شاهرود و میامی در زمینه کرونا، خوب نیست، تاکید کرد: هنوز سیر صعودی وجود دارد و اثر اجتماعات شهریورماه و ازدحام این روزها دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه روند صعودی و تصاعدی در کشور و منطقه شاهرود و میامی وجود دارد، بیان کرد: در حالی که ورودی بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان پایلوت مبارزه با بیماری کرونا به صفر رسیده بود هم اینک دوباره شاهد روند صعودی بیماری هستیم تا جایی که امروز روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ نفر ورودی کرونایی ما در شهرستان‌های شاهرود و میامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان است که مجموعاً بیش از سه هزار و ۵۰۰ بیمار کرونایی از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا کنون در کل استان سمنان شناسایی شده اند.

کد خبر 5037646

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضا چمن میامی شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا آمار کرونا ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی زلزله دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند