Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز در آئین بهره برداری از پروژه بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان ری دارای آزاد راه های بزرگ از آزادگان تا آزادراه تهران-قم است و همچنین در کریدور شرقی محور امام رضا را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه شهرستان ری آزادراه ها و بزرگراه های مهمی را اجرایی کرده و آزادراه تهران_قم که پیشانی نظام و فرودگاه  حضرت امام خمینی (ره) در آن قرار دارد در حوزه سرزمینی ری قرار دارد.

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه جداسازی محور و کاهش تصادفات اولویت اساس ما در اجرای این پروژه بود،  ادامه داد: در سال‌های گذشته بیشترین تلفات و تصادفات در این محدوده بوده و اما امروز در اقدامی جهادی و با مدیریت اصولی در طول ۵ ماه پروژه بهسازی مسیر به بهره برداری رسید که قطعا در کاهش تصادفات تاثیر گذار است.

توکلی با بیان اینکه ۶ خطه شدن و تعریض مسیر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اقدام مهم دیگر در سطح شهرستان ری قرارگیری در حوزه فرمانده انتظامی تهران بزرگ بود در حالی که پیش از این نیمی از آن در محدوه‌های پلیس غرب و نیمی در پلیس شرق بود.

وی ادامه داد: درخواست ما این است که نگاه وزارت راه و شهرسازی به ری ویژه باشد، به علاوه مدیریت حریم پایتخت باید یکپارچه باشد و شهرداری تهران مدیریت خوبی در این زمینه نیست.

فرماندار ویژه ری بیان کرد: راه‌های روستایی استان به ویژه ری نیاز به نگاه ویژه دارد، البته با کمک استاندار تهران ۵۰۰ متری راه های روستایی با اعتبارات دهیاری‌ها ایمن سازی می‌شود که نیاز است به روستاهای با جمعیت بالا نگاه ویژه داشته باشیم.

معاون استاندار تهران در پایان خاطر نشان کرد: در مسکن مهر تعداد مسکن مدنظر قرار گرفته برای شهرستان ری با توجه به جمعیت کافی نبود و امید است در مسکن ملی شهرری به عنوان قبله تهران ویژه دیده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن امام خمینی استاندار تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها