Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای احداث شرکت داروپخش شهرستان نیاز است.

افشین ترکارانی در آیین کلنگ زنی شرکت دارو پخش لرستان در سلسله که امروز دهم مهرماه صورت گرفت، با بیان اینکه لرستان شرکت توزیع دارو پخش نداشت و نیازهای خود را از طریق استان همدان وارد می‌کرد، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده سلسله و دلفان در مجلس و استاندار لرستان، اولین شرکت توزیع دارو پخش لرستان در شهرستان سلسله ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه شرکت توزیع دارو پخش سلسله نیاز استان‌های همجوار را نیز برطرف می‌کند، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این شرکت در نظر گرفته شده که مطابق برنامه زمان‌بندی شده، پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی فرمانداري دارو كلنگ زني دارو پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است