Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۰۰ کلاس سنگی در خوزستان وجود دارد گفت: امسال بنا داریم ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلاس سنگی و مابقی آن را ظرف سه سال آینده جمع‌آوری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، دبیرستان دوره اول 9 کلاسه دوره متوسطه اول ایرانسل امروز (پنج‌شنبه 10 مهر) با حضور مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهرستان باوی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدرسه در زمینی به مساحت سه‌هزار و 700 مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع احداث و اعتبار ساخت آن پنج میلیارد تومان و از محل بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل فروردین 98 تامین شده است.

 

«غلامرضا شریعتی» در حاشیه آئین دبیرستان ایرانسل و امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان نوسازی مدارس کشور و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهرستان باوی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خدا و با حمایت‌های رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و همراهی سازمان برنامه و بودجه، برنامه‌ریزی کردیم که هم با اعتبارات دولتی و هم کمک خیرین بتوانیم کلاس‌های سنگی خوزستان را جمع‌آوری کنیم.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در سطح استان یک‌هزار و 200 کلاس سنگی وجود دارد افزود: امسال بنا داریم 250 تا 300 کلاس و مابقی آن را ظرف سه سال آینده جمع‌آوری کنیم تا دیگر در سطح استان کلاس سنگی نداشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در استان دانش‌آموزان عشایری در شرایط نامناسبی مشغول به تحصیل هستند که باید این وضعیت بهبود یابد و اصلاح شود اضافه کرد: بنا شده به جای این کلاس‌های سنگی یا سازه‌های پیش‌ساخته نصب و یا از کانکس استفاده کنیم.

 

شریعتی با بیان اینکه جمع‌آوری مدارس سنگی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم یاد آور شد: همانطور که همه دست به دست هم دادند تا کلاس‌های کانکسی جمع‌آوری شوند و انجام شد در رابطه با کلاس‌های سنگی نیز باید با همان عزم و اراده عمل کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمع آوری کلاس های سنگی غلامرضا شریعتی کلاس سنگی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش پارس نیوز، حمید طریفی حسینی، درباره ثبت نام دانش آموزان ابتدایی اظهار داشت: ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است که این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی؛ پیش شرط ثبت‌نام پایه اول

طریفی حسینی یادآور شد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به عنوان پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول است و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش نوآموز بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست می‌کنم، نسبت به این امر اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت‌نام اتباع نیز تابع ضوابط و مقررات خاص خود است که پس از ابلاغ شیوه نامه مربوطه ثبت‌نام آن‌ها آغاز خواهد شد.

طریفی حسینی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی منازل توضیح داد: نحوه محدوده بندی جغرافیایی مدارس در دستورالعمل ثبت‌نام به استان‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۴۱ آیین نامه اجرایی مدارس گفت: به منظور توزیع متوازن دانش آموزان، محدوده بندی جغرافیایی با اولویت ثبت‌نام دانش آموزان در نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنان لحاظ می‌شود و ثبت‌نام از دانش‌آموزانی که والدین آنان هر دو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، منعی ندارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ثبت‌نام موردی دانش آموزان ساکن در محدوده مدارس مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی و نظارت ستاد‌های ثبت نام مناطق آموزشی همجوار امکان پذیر است.

وی درباره زمان ثبت‌نام و طرح سنجش سلامت دانش آموزان، یادآور شد: آموزش و پرورش تقویم اجرایی مرتبط با فعالیت مدرسه از جمله سنجش، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت و سفارش کتاب درسی و ثبت‌نام دانش آموزان را به عقب کشیده و ساماندهی این موارد باید تا مرداد انجام شود تا فرصت برنامه‌ریزی آموزشی به مدارس داده شود.

منبع : دانشجو

دیگر خبرها

  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود