Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان سلامت و محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر خوزستان جهت فعالیت در سه بخش سلامت، آموزش و محرومیت‌زدایی در منطقه صعب‌العبور روستای آب‌بید شهرستان ایذه حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» ظهر امروز (پنج‌شنبه 10 مهر) با حضور در روستای آب بید شهرستان ایذه از روند فعالیت کاروان سلامت و محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر در این منطقه صعب العبور بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در حاشیه بازدید از فعالیت‌های این کاروان که به همت جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه برپا شده افزود: این برنامه در سه بخش سلامت، آموزشی و محرومیت‌زدایی در این منطقه صعب‌العبور که فاصله‌ای 150 کیلومتری با مرکز شهرستان دارد در حال اجراست.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های سلامت‌محور این کاروان تصریح کرد: ۱۷۰ نفر از اهالی و سکنه این منطقه ویزیت شده و داروهای تجویز شده نیز در اختیار بیماران قرارگرفت .

 

خدادادی با تشریح فعالیت‌های محرومیت‌زدایی جمعیت هلال احمر در این منطقه اضافه کرد: اقلامی از قبیل آرد، بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، کیف تحصیلی، نوشت‌افزار، البسه و کفش که با مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایذه تهیه و آماده‌سازی شده بین ۶۰ خانوار ساکن در این منطقه توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر رویکرد توانمندسازی و آموزش‌های امدادی و سلامت، فعالیت‌های آموزشی مبتنی بر ارائه راهکارهای پیشگیرانه از ابتلا و شیوع ویروس کرونا نیز توسط مربیان این جمعیت انجام شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع مردم با صفای روستای آب بید و در پاسخ به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی این منطقه، از پیگیری ویژه جهت راه‌اندازی خانه هلال، فعال‌سازی خانه بهداشت، ترمیم راه مواصلاتی، رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و مرتفع شدن مشکلات آب شرب با همدلی و همراهی سایر دستگاه‌های متولی و مسئول خبر داد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان سلامت و محرومیت زدایی علی خدادادی جمعیت هلال احمر محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر روستای آب بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی