Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: ۲۸۵ طرح عمرانی با مشارکت این نهاد انقلابی در نقاط مختلف کشور در حال اجرا است.

به گزارش برنا از اراک، سردار سعید محمد  در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک، با حضور معاون رئیس جمهوری افزود: شمار قراردادهای قرارگاه خاتم الانبیاء هر سال ۲ برابر می‌شود که این مهم گام‌بلندی در راستای ایجاد امید و انگیزه در بین مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۱ طرح عمرانی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در نقاط مختلف استان مرکزی ایجاد شده که مهمترین آنها طرح آزادراه تهران - ساوه است که زیر بار ترافیک قرار دارد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: چهار تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع)، میدان ورزش، میدان شریعتی و شهید صیدی نیز با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در شهر اراک اجرا شده است.

سردار محمد بیان کرد: تفاهم‌نامه ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره)، میدان مقاومت، جاده فراهان، جاده فرودگاه و آرامستان اراک نیز روز جاری با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال بین شهرداری اراک و قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد می‌شود.

وی افزود: قرارداد شهرداری اراک با قرارگاه خاتم‌ الانبیاء در خصوص ساخت این طرح‌ها به صورت طرح و برنامه است که بعد از انجام عملیات طراحی عملیات اجرایی آنها آغاز و پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ۳۶ ماه به بهره‌برداری برسد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیان کرد: آزاد راه اراک - خرم‌آباد نیز از سوی این قرارگاه در حال ساخت است که بخشی از آن‌در آبان ماه امسال بهره‌برداری و در صورت تملک اراضی محدوده اراک - بروجرد، این طرح نیز به زودی محقق می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از طرح راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، این طرح را یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین طرح‌های استان دانست و گفت: برای تامین منابع آن تاکنون از طریق سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت اقداماتی انجام شده است. 

وی افزود: قرارداد ساخت این طرح سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد، اما در پیچ و خم کمبود اعتبار باقی ماند.

به گفته استاندار تا سال ۹۷ طرح راه آهن دورود به خرم آباد ۳۸ درصد و سال گذشته ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آقای شفقت به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و گفت: خواسته مردم استان تسریع در روند ساخت آن است که از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از طرح را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار و ادامه اجرای این طرح، مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به مرور از این منابع استفاده کند که این مهم در حال پیگیری است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه حجم اعتبار طرح بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

علیرضا شفقت رقم مطالبات قرارگاه خاتم از طرح راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد