Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:23:53 GMT

۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و پرخطر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۲۴۹۶

۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و پرخطر کرونا

خبرگزاری فارس: فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به روند افزایشی بستری مبتلایان به کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت این بیماری در خوزستان ، ۱۱ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر، ایذه، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین شهرهای مسجدسلیمان، دزفول، شادگان و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بیان کرد :بی تفاوتی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شده تا روند بستری بیماران بدحال افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد؛ همچنین وضعیت فوت ناشی از کرونا نیز بسیار نگران کننده است و در چند روز گذشته شاهد فوت افراد جوان و میانسال بوده ایم.

وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هیچ سازمان و ارگانی نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه کند و از کسبه و بازاریان نیز درخواست میشود در جهت جلوگیری از تعطیلی بازارها برای پیشگیری از کرونا، به افرادی که از ماسک استفاده نمیکنند هیچ گونه خدماتی ارائه نکنند.

ابول‌نژادیان عنوان کرد: در شرایط کنونی، تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت اصول بهداشتی شامل: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمع و شستن مستمر دست ها، است و انتظار میرود تا مردم برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، رعایت اصول بهداشتی را با جدیت بیشتری مورد توجه قرار دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: خوزستان وضعیت قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند