Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستانی کل کشور از ظرفیت‌ها و خطوط تولید بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولیدکننده قطعات خودرو بازدید کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو سعید عمرانی، معاون قضایی دادستانی کل کشور در بازدید از گروه قطعه‌سازی کروز، با خطوط تولید، نحوه فعالیت‌ها، مدیریت بهره‌وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون قضایی دادستانی کل کشور با تاکید بر اینکه وظیفه دستگاه‌های قضایی و اجرایی برای تحقق جهش تولید حذف موانع پیش‌رو است، تصریح کرد: مدیران مزاحم و قوانین مزاحم از مشکلات تولید هستند و باید شناسایی شوند چرا که برخی مدیران در کنار مقررات مزاحم با کم کاری، عدم شجاعت و تصمیم گیری به موقع، تولیدکننده را زمین گیر می‌کنند و با شرایط اقتصادی کشور هماهنگ نیستند.

عضو قرارگاه جهش تولید با اشاره به حذف موانع مذکور در سالی که مزین به جهش تولید است تا چرخ تولید به خوبی و با سرعت در گردش باشد، اظهارکرد: با استفاده از قوانین و مقررات و ظرفیت‌های قوه قضاییه، آمادگی صد درصدی برای حمایت از تولیدکنندگان را اعلام کردیم و قطعه سازان نیز از این حمایت مستثنی نیستند. در بازدید از کروز نمونه‌ای از جهش تولید را مشاهده کردم و امیدوارم در تمامی صنایع، سرعت و میزان تولید داخل به همین شکل افزایش یابد. جهش نامتعارف نرخ ارز بخشی از جنگ اقتصادی است و از بین رفتن این حباب در گرو ادامه و افزایش تولید است.

عمرانی از صنعت قطعه سازی به عنوان یکی از صنایع مهم در خط مقدم جنگ اقتصادی نام برد و اظهار کرد: قطعه سازی از استراتژیک‌ترین مراحل تولید در روند خودکفایی، رونق و جهش تولید است. ما به سمتی حرکت می‌کنیم تا میزان داخلی سازی صنایع اعم از خودرو و... افزایش یابد. کروز این استعداد را داراست و مراحل بسیاری را طی کرده تا توانسته حتی قطعات پیچیده در سیستم الکترونیک، ایربگ، کامپیوتر خودرو و... را بومی سازی و تولید کند که این نقطه قوت و نوید بخش دستیابی به خودکفایی کامل در آینده نزدیک است.

عضو قرارگاه جهش تولید ضمن قدردانی از مدیران کروز که در این شرایط اقتصادی بیش از ۱۲ هزار جوان متخصص را بکار گرفته و خانواده‌های آن‌ها تحت پوشش هستند، تصریح کرد: احساس غرور کردم که جوانان کشورمان در چنین مجموعه‌ای با سطح بالای کیفیت، اشتغال دارند.

عمرانی ادامه داد: اعتقادم این است کسانی که در سطح پیشرفته تولید مشارکت دارند، افراد صاحب نظری هستند تا در سطح کلان و در فعالیت‌های دارای ضعف تولید به ما این مشاوره دهند. هدف ما رفع موانع و مشکلات صنعتی کشور است تا به تعداد نیروی انسانی در بحث اشتغال و میزان تولید افزوده شود.

این مقام قضایی اظهار کرد: در حوزه حمایت از تولید شاخه‌های متفاوتی ایجاد کردیم و یکی از این مسائل مطابق با دستور مقام معظم رهبری و دولت، جلوگیری سختگیرانه با واردات محصولات قابل تولید در کشور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادستان کل کشور واردات دادستان معاون قضایی دادستانی کل کشور جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه آمل تولید محصول سالم و طیب، توجه به الگوی کشت و بهره برداری از جنگل با توجه به اقلیم، استفاده از افکار و سیاست‌های کشور هلند در بخش کشاورزی برای بهره برداری از علم روز کشاورزی، توجه و برنامه ریزی برای تأمین نهاده‌ها، سوخت و آب کشاورزی، حمایت از محصولات تولیدی استان و برنامه ریزی در راستای خرید محصولات کشاورزی استراتژیک تولیدی و کمک به رشد اقتصاد کشاورزی و تنظیم برنامه بلندمدت انتظارات امام جمعه آمل از سازمان جهاد کشاورزی مازندران بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ضمن گرامیداشت روز معلم و تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع)، جایگاه کشاورزی، صنعت و گردشگری شهرستان آمل در سطح کشور را ویژه دانست و گفت: بالاترین تولید استان در کشت برنج مربوط به دشت هراز و شهرستان آمل بوده و تولید محصولات کشاورزی استراتژیک و تأمین امنیت بازار پایتخت کشور از سوی این استان خود مبین جایگاه ویژه مازندران در کشاورزی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل ثابت کرد تولید محصولات کشاورزی از لحاظ اقتصادی می‌تواند وارد رقابت با اقتصاد صنعتی شود.

وی افزود: مسائل و مشکلات فراوانی در بخش کشاورزی وجود دارد که این سازمان با تمام توان در حال پیگیری موضوعات می‌باشد و به همین منظور انتظاراتی هم در راه خدمت رسانی مناسب‌تر به بهره برداران بخش کشاورزی از ائمه جمعه و جماعات دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نظر دارد در راستای تحقق شعار سال، استفاده از مشارکت مردمی را سرلوحه امور خود قرار دهد که در این راه نیازمند سازماندهی نظام‌های مردم نهاد مانند اتحادیه‌ها و نظام‌های صنفی است و کمک ائمه جماعات بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: حفظ کاربری اراضی به عنوان یکی از محورهای برنامه‌ای باید با ارائه پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6094989

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان