Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:36:51 GMT

کمیته مرکزی جنبش فتح توافقات با حماس را تصویب کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۷۸۶

کمیته مرکزی جنبش فتح توافقات با حماس را تصویب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کمیته مرکز جنبش فتح در نشستی که به ریاست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد، توافقات با جنبش حماس را تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، نشست جنبش فتح روز پنچ شنبه به ریاست محمود عباس در شهر رام الله برگزار گردید.

در این نشستن تحولات فلسطین و روند آشتی ملی و تلاش‌های سیاسی رهبران فلسطینی برای دفاع از حقوق ملت فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته مرکزی فتح در این نشست بر موضع ثابت و آشکار فلسطین در مخالفت با همه توطئه‌ها از جمله طرح موسوم به معامله قرن، طرح الحاق کرانه باختری و نیز عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

در این نشست گزارش جبریل الرجوب، روحی فتوح و عزام الاحمد از اعضای جنبش فتح که با حماس و گروه‌های سازمان آزادی بخش فلسطین در استانبول، دوحه، قاهره و عمان دیدار داشته‌اند استماع گردید و توافقات با هیئت حماس با اجماع به تصویب رسید.

کد خبر 5038035

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین جنبش فتح جنبش حماس ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران لبنان ویروس کرونا مناقشه قره باغ عربستان سعودی امارات متحده عربی ترکیه جنبش فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا

جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای درباره تعیین هرگونه نهاد بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های آژانس آنروا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تعیین هر گونه نهاد بین‌المللی جهت نظارت بر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل، از همه طرف‌های بین‌المللی که از حمایت از این آژانس امتناع می‌کنند، خواست به مسئولیت‌های خود در قبال جنگ نسل‌کشی که فلسطینی‌ها در معرض آن قرار دارند، عمل کنند.

به گزارش وب‌سایت «صدی البلد»، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، تمام تلاش‌هایی که با هدف حذف هر یک از سرفصل‌های مساله فلسطین در قدس یا ماجرای «نکبت» و با سرزمین فلسطین انجام می‌شود، قطعا تنها به شعله‌ور شدن آتش‌های بیشتری در مقابل امنیت و صلح جهانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • چین، میزبان مذاکرات آشتی حماس و فتح
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود