Web Analytics Made Easy - Statcounter

نه حامد لک دوست دارد مقابل النصر دروازه اش را باز شده ببیند و نه برد جونز اجازه می دهد دروازه اش به راحتی از سوی بازیکنان پرسپولیس گشوده شود

یکی از جذاب ترین جدال های داخل میدان به رقابت دو دروازه بان پرسپولیس و النصر برای بسته نگه داشتن دروازه شان مربوط می شود.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس و النصر از ساعت 18:30 عصر فردا در دیداری حساس، فینال رقابت های غرب آسیا را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری حساس که قهرمان رقابت های منطقه غرب آسیا را مشخص می کند. اگر چه پرسپولیس و النصر در تمام خطوط رقابت تنگاتنگی داشته و بازیکنان دو تیم در تمام خطوط همه رکوردها را مال خود کرده اند اما تردیدی وجود ندارد که رقابت اصلی در درون دروازه هاست. جایی که حامد لک باید برتری خود را به برد جونز استرالیایی دیکته کند. دروازه بانی که سابقه بازی در تیم های بزرگ لیورپول و فاینورد را داشته و 6 بازی ملی برای استرالیا انجام داده است.

 

حامد لک بالاتر از دروازه بان استرلیایی

برد جونز که 27 بار پیراهن تیم لیورپول انگلستان را به تن کرده، با 4 کلین شیت در بازی های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، بسیار امیدوار کننده ظاهر شده است. در آن سوی میدان اما حامد لک قرار دارد. 

حامد لک با 5 کلین شیت آمار بهتری را به ثبت رسانده و در جدول کلین شیت ها، با اقتدار در صدر ایستاده است. مرور بازی های پرسپولیس در این رقابت ها نشان می دهد که در بخش بیشترین کلین شیت، حامد لک در 6 دیداری که برای سرخ پوشان به میدان رفته، فقط یک بار و آن هم از روی نقطه پنالتی دروازه اش را باز شده دیده است. او با 5 کلین شیت، بهترین دروازه بان آسیا از این منظر است و پس از او، برد جونز از النصر حضور دارد که 4 بار موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

با این آمار، نام حامد لک در میان بهترین دروازه بانان لیگ قهرمانان، خودنمایی می کند. به نظر می رسد در بین بازیکنان النصر بیش از هر کسی لک باید مراقب ضربات عبدالرزاق حمدالله باشد. عبدالرزاق حمدالله با 27 شوت به دروازه بهترین آمار را از آن خود کرده است. فراموش نکنیم 11 شوت این بازیکن شوتزن در چارچوب دروازه بوده تا در بین تمام نفرات پرسپولیس و النصر بهترین آمار را از آن خود کند.

خط دفاعی پرسپولیس برتر از خط دفاعی النصر

نگاهی دیگر به اعداد و ارقام نشان می دهد خط دفاعی پرسپولیس برتری بیشتری نسبت به خط دفاعی النصر دارد. چرا که برد جونز، دروازه بان باتجربه و آماده النصر 24 سیو داشته تا با این تعداد سیو توپ، در رده نخست قرار بگیرد. آماری که نشان می دهد خط دفاعی النصر به قدری شکننده بوده که جونز 24 بار دروازه تیمش را نجات داده است. از این رو بازیکنان پرسپولیس در تقابل با این دروزاه بان در دیدار روز شنبه، کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

این درحالی است که این آمار برای حامد لک 15 سیو است. نگاهی به جدول دروازه بان ها نشان می دهد لک با 15 سیو در رده ششم ایستاده است. آن هم در حالی که 2 دیدار ابتدایی سرخ پوشان در لیگ قهرمانان را بیرانوند درون دروازه ایستاده بود. مقایسه 15 سیو حامد لک در قیاس با 24 سیو برد جونز نشان می دهد عملکرد خط دفاعی پرسپولیس به مراتب بهتر از خط دفاعی النصر بوده است.

نکته آخر این که همان قدر که حامد لک باید مراقب ضربه های ناگهانی و وحشتناک عبدالرزاق حمدالله باشد، دروازه بان النصر نیز کار بسیار سختی برای گل نخوردن از بازیکنان پرسپولیس به ویژه عیسی آل کثیر خواهد داشت. عیسی آل کثیر توانسته با 9 فرار از تله ‌آفساید، 4 گل در 3 بازی برای پرسپولیس به ثمر رساند. آماری که نشان می دهد این مهاجم دزفولی برای گلر استرالیایی النصر یک کابوس دائمی است.


همچنین بخوانید:

توییت نواف الآسیوی در خصوص عملکرد درخشان حامد لک و دفاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان آسیا | حضور شش پرسپولیسی در تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی

لیگ قهرمانان آسیا | سه پرسپولیسی و دو استقلالی در تیم منتخب یک هشتم

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس و النصر خط دفاعی النصر لیگ قهرمانان نشان می دهد دروازه بان حامد لک کلین شیت برد جونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اگر سپاهان با نفراتی مثل شهریار مغانلو، رضا اسدی، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده مقابل پرسپولیس قرار بگیرد،در تیم اوسمار ویرا هم سپاهانی های زیادی حضور دارند که به طور طبیعی از انگیزه‌های زیادی برای بازی فینال گونه چهارشنبه شب برخوردارند. این بازیکنان تقریبا همان نفراتی هستند که گل محمدی آنها را برای پرسپولیس نخواست( به جز مغانلو) و حالا آنها با انگیزه زیاد مقابل تیم سابق قرار می گیرند تا شانس قهرمانی پرسپولیس را کم کنند.

یکی از این نفرات دانیال اسماعیلی‌فر است که چهارشنبه محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند اما بازیکنانی چون گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، سروش رفیعی و عیسی آل کثیر هم سابقه بازی در سپاهان را دارند و این آخری همین نیم فصل اول برای تیم رقیب بازی می‌کرد.قطعاً در کنار این نفرات عبدالکریم حسن و اورونوف هم می‌توانند نقش کلیدی در بازی با سپاهان داشته باشند و به پیروزی تیمشان کمک کنند.

پرسپولیس بعد از نمایش پر نوسانی که در اراک ارائه کرد نیاز دارد که در مقابل سپاهان و در فاز دفاعی به مراتب بهتر کار کند. آنها در جام حذفی چهار گل خوردند و اگر قرار باشد مقابل سپاهان هم در خط دفاعی باز بازی کنند بعید است با دست پر از میدان خارج شوند. اتفاقا سپاهان هم نشان داده که در ساختار دفاعی مشکلات زیادی دارد آنجا همچنان خبری از محمد دانشگر نیست و سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان و...باید راه را بر مردان هجومی پرسپولیس ببندند.

رامین رضاییان و شهریار مغانلو که مورد تمجید ویرا قرار گرفته بودند برای این بازی خاص یک دنیا انگیزه دارند. رضاییان می‌خواهد ثابت کند که همچنان بهترین مدافع راست ایران و جایش در پرسپولیس خالی است. شهریار مغانلو هم که با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد، به دنبال عنوان آقای گلی فصل گذشته است و  گولسیانی و کنعانی‌زادگان باید کاملاً مراقب او باشند.

با تمام این اوصاف از کنار انگیزه سپاهانی‌های پرسپولیس هم نباید بی‌تفاوت گذشت. بازیکنی مثل ریگی شاید در ترکیب پرسپولیس کمتر به چشم می‌آید اما از مهره‌های خوب این تیم بوده و سروش رفیعی هم اگر بر خلاف بازی اراک آماده باشد قطعاً می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس محسوب شود. از طرفی عیسی آل کثیر در همین مدت کوتاه توانسته عنوان بهترین گلزن فصل پرسپولیس را به خود اختصاص بدهد و از شهاب زاهدی جلو بزند، عیسی در محوطه جریمه مهاجم کاملاً خطرناکی است و قطعاً مورایس فکری برای مهار او خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم