Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلالی ها این روزها باید قبل از هر کاری طلب وینفرد شفر، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را پرداخت کنند
به گزارش آریا، باشگاه استقلال باید هرچه زودتر طلب وینفرد شفر را پرداخت کند. این روزها شرایط باشگاه استقلال به هم ریخته و برخلاف باقی تیم های لیگ برتری، نه سرنوشت مربی فصل آینده این تیم مشخص است و نه سرنوشت مدیرعامل این باشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در همین شرایط مطالباتی که استقلالی ها باید پرداخت کنند هم ممکن است تبدیل به دردسر بزرگی شود.
مدت هاست طلب وینفرد شفر پرداخت نشده و حتی زمانی که مبلغ 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شد هم این طلب از سوی مدیرعامل وقت آبی پوشان، احمد سعادتمند پرداخت نشد. پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال به نظر می رسید آبی پوشان بلافاصله برای پرداخت طلب مرد آلمانی اقدام کنند که البته این اتفاق رخ نداد.
البته وینفرد شفر آلمانی به استقلالی ها تا آخر این هفته فرصت مجدد داده تا مطالبات او را پرداخت کنند و به نظر می رسد این موضوع در اولویت باشگاه استقلال باشد چرا که تا همین جای کار هم آبی پوشان از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود ضربه خوردند و باید پیش از جریمه های سنگین تر، طلب مرد آلمانی پرداخت شود.
از طرف دیگر هروویه میلیچ و شیخ دیاباته، دو بازیکن موثر استقلال در فصل گذشته هم آبی پوشان را تهدید کردند در صورتی که مطالبات خود را دریافت نکنند، از استقلال جدا می شوند. وضعیت این دو بازیکن هم کمی هواداران استقلال را نگران کرده چرا که میلیچ و دیاباته اعلام کردند فقط تا دوشنبه منتظر طلب خود می مانند و حتی یک روز هم بیشتر به آبی پوشان وقت نمی دهند. با این شرایط باید دید سرانجام طلب مربی آلمانی و دو بازیکن فعلی استقلال به کجا خواهد رسید. استقلال از امروز باید دنبال تامین منابع برای پرداخت مطالبات خارجی ها باشد.
در روزهایی که احمد سعادتمند به ایتالیا سفر کرده بود، هیات مدیره استقلال مبلغی از مطالبات باشگاه را پیگیری کرد تا پول شفر را جور کند و پنجره بسته استقلال باز شود. احمد سعادتمند بعد از بازگشت به ایران این پرونده را امضا کرد و سرانجام 10 میلیارد تومان به حساب باشگاه آمد تا صرف پرداخت طلب شفر شود اما گویا سعادتمند وقتی راهی دوحه بود به وزارت ورزش اعلام کرد در حال حاضر که پنجره استقلال بسته شده پول میلیچ و دیاباته مهم تر از طلب شفر است و مجوز گرفت با این مبلغ مطالبات خارجی های استقلال را بپردازد چرا که مدعی بود این دو بازیکن تهدید کرده اند اگر پول نگیرند، بازی نمی کنند!
تا همین دیشب که سعادتمند از باشگاه استقلال رفت، هیات مدیره تصور می کرد او مطالبات شیخ و میلیچ را پرداخته است اما نامه این بازیکنان هیات مدیره استقلال و وزارت ورزش را شوکه کرد. میلیچ مدعی است حتی یک یورو هم از باشگاه نگرفته و سعادتمند به او گفته پولی که به صورت نقدی برایش تهیه کرده بود، در فرودگاه توقیف شد!
شیخ دیاباته هم از طلب 438 هزار یورویی فقط 100 هزار یورو قبل از سفر به دوحه از استقلال گرفت و هیچ پول جدیدی به این بازیکن پرداخت نشده است. دیاباته در حال حاضر 338 هزار یورو از باشگاه طلب دارد و کل این مبلغ را ظرف 72 ساعت آینده می خواهد. حالا استقلال نه پول شفر را داده، نه پول میلیچ و دیاباته را و پنجره اش هم فعلا بسته است. آن هم در حالی که جدا از شوی انبوه سازی که مدعی بود تمام مشکلات مالی استقلال را حل می کند و وعده های پرداخت دلاری چند سرمایه دار که هیچ وقت رنگ واقعیت نگرفت، استقلال دو هفته قبل ده میلیارد تومان نقدینگی داشت.
از آن ده میلیارد تومان، فقط مبلغی حدود دو میلیارد تومان به بازیکنان استقلال در دوحه و همزمان با لیگ قهرمانان آسیا پرداخت شد تا دریافتی آنها به 90 درصد نزدیک شود. از سرنوشت مابقی پول اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرداخت مطالبات شفر دیاباته میلیچ باشگاه استقلال باشگاه استقلال میلیارد تومان وینفرد شفر دو بازیکن آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، جعفری، مدیر کل بیمه سلامت استان خبر دادند: مطالبات کلیه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است، از تیرماه سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تامین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

جعفری در ادامه بیان داشتند: مطالبات پزشکان (مطب ها) تا پایان اسفند پرداخت شده است و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و موسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

وی افزودند: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تامین منابع بخشی از مطالبات دانشکاهی مربوط به بهمن‌ماه نیز در دست پرداخت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901670

دیگر خبرها

  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت