Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روح‌الله ایزدخواه درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو، گفت: این طرح در حال بررسی در کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی است و به دنبال آن هستیم که هر چه سریعتر بررسی این طرح را به اتمام رسانده و به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بررسی و تصویب طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این طرح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود و پیش‌بینی ما آن است که به زودی بررسی‌های آن در کمیسیون به اتمام رسیده و در نوبت صحن علنی مجلس قرار گیرد.

مسئول کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو تاکنون طی جلساتی با دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت صمت، مدیران شرکت‌های خودروسازی کشور، قطعه‌سازان، شورای رقابت، اندیشکده‌های فعال در زمینه خودرو و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

ایزدخواه تأکید کرد: ما در تدوین طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو، از همه قوانین و طرح‌های قبلی در حوزه خودرو استفاده کردیم چرا که هدف ما آن بود که طرح کاملی را در زمینه ساماندهی بازار خودرو تهیه و تصویب کنیم.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو قطعاً دلال‌بازی در این بازار را به حداقل می‌رساند و شرایط را به سمت بازاری دوسویه به نفع مردم و خودروسازان و قطعه‌سازان تغییر می‌دهد.

منبع: مهر
انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074824 برچسب‌ها بازارخودرو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی روح الله ایزد خواه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازارخودرو طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو کمیسیون صنایع و معادن معادن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت