Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه وبینار آموزشی کاتا با تدریس سید جواد شاهچراغی مربی پیشین تیم ملی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه استاژ کاتا با تدریس سید جواد شاهچراغی مربی پیشین تیم ملی برگزار شد. در این وبینار که احمد رضا محمودی ملی پوش جوان کاتا، محمد علی مردانی رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا و یوسف گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون حضور داشتند مباحث مربوط به آموزش و نقد و بررسی کاتا "آنان" و اجراهای آن در استایل های مختلف و بررسی علل بی تعادلی در هنگام اجرای داچی ها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان آموزش کاتا "آنان"، محمد علی مردانی رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا توضیحاتی درباره مباحث داوری از جمله توجه به صحت اجرای کاتا در بخش قهرمانی و داشتن تعادل در داچی های مربوطه و اجرای درست آن ارائه کرد.

اجرای قسمتهایی از کاتاهای "چاتان یارا کوشانکو" و "سوپاریم پی" توسط احمد رضا محمودی و توضیحاتی توسط مربی اسبق تیم ملی پیرامون حفظ تعادل و استقرار داچی ها در هنگام جابجایی ها از دیگر نکاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت. اولین دوره وبینار کاتا با تدریس سید جمال الدین نکوفر، محمد علی مردانی و سعید نیکو خصلت جمعه 24 مرداد ماه برگزار شده بود و بر اساس اعلام شورای راهبردی کاتا این دوره های آموزشی به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور