Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد شدید خودرو پیکان وانت با یک دستگاه کامیون رنو در مسیر ملاشیه به سمت خرمشهر بعد از پل نورد یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۲:۳۶ دقیقه شامگاه یازدهم مهر ماه جاری طی تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خبر تصادفی اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این حادثه در مسیر ملاشیه به سمت خرمشهر بعد از پل نورد اتفاق افتاده بود، گفت: آتش نشانان و گروه امداد و نجات از ایستگاه ۷۷ با امکانات و تجهیزات کافی سریعا به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که در جریان حادثه رانندگی خودرو پیکان وانت با یک دستگاه کامیون رنو برخورد کرده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: بر اثر این حادثه راننده خودرو پیکان وانت که یک جوان ۲۰ ساله بود، فوت شد و سرنشین دیگر که یک مرد ۲۰ ساله بود دچار مصدومیت شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از ابزار نجات و برش از داخل خودور خارج شد و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: ماموران آتش نشانی خودروها را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند و  ساعت ۲۳:۱۴ دقیقه پایان عملیات را اعلام و به ایستگاه بازگشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف فوت حادثه کامیون وانت پیکان برنا خوزستان جوان 20 ساله آتش نشانی شهرداری اهواز سازمان آتش نشانی پیکان وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد


به گزارش تابناک از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی‌فرد روز دوشنبه بیان کرد: شب گذشته خبر غرق شدن جوان ۳۰ ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز به ستاد فرماندهی آتش نشانی دزفول اطلاع‌رسانی شد که ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله گروه نجات غریق ایستگاه شماره یک و سه را به محل گزارش شده واقع در محدوده شرقی پل قدیم اعزام کرد.

وی ببان کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله اقدام به گشت زنی و جستجو به دنبال فرد غرق شده کردند.

 
رییس آتش نشانی دزفول گفت: با وجود اطلاع رسانی و هشدارهای متعدد به شهروندان به جهت بالا آمدن سطح آب و عدم ورود به محدوده رودخانه دز، شاهد کم توجهی بعضی شهروندان هستیم که در برخی موارد منجر به غرق شدن آنها در رودخانه می‌شود.

بهشتی فرد بیان کرد: به محض مهیا شدن شرایط و پایین آمدن سطح آب، عملیات غواصی توسط اکیپ‌های غریق نجات سازمان انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان