Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@00:11:04 GMT

مسابقات جهانی آیواز ۲۰۲۰ لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۵۵۲۹

خبرگزاری میزان-فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های ویلچری و قطع عضو از لغو رقابت‌های ۲۰۲۰ آیواز خبر داد.

خبرگزاری میزان - با اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات جهانی آیواز که پیش از این قرار بود از ۱۰ تا ۱۷ دسامبر (۲۰ تا ۲۷ آذر ماه) در تایلند برگزار شود به دلیل پاندمی و انتشار ویروس کووید ۱۹ و شرایط ناپایدار در جهان لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون بین المللی در این باره گفت: برای ما تصمیم گیری در مورد لغو بازی‌های جهانی دشوار بود و از این بابت بسیار ناراحت هستیم چرا که برای برگزاری این رقابت‌ها و حضور ورزشکاران و تیم‌ها برنامه‌ریزی و تلاش‌های فراوانی صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: در سراسر جهان محدودیت‌هایی در خصوص مسافرت و روند قرنطینه وجود دارد که در نهایت منجر به تصمیم لغو مسابقات شد. ما در حال رایزنی با انجمن ورزش‌های معلولین تایلند هستیم تا دوره بعدی این مسابقات در سال ۲۰۲۳ به میزبانی این کشور برگزار شود.

رییس فدراسیون بین‌المللی در پایان گفت: برای تمام حمایت‌ها و تلاش‌هایی که برگزار کنندگان این رقابت‌ها در تایلند انجام داده‌اند بسیار سپاسگزار هستیم. امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک این مسابقات را در همین کشور برگزار کنیم.

گفتنی است دوره قبلی این مسابقات در سال ۲۰۱۹ در شارجه امارات برگزار شد. برگزاری رقابت‌های جهانی آیواز ۲۰۲۰ در ابتدا برای ماه فوریه برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل پاندمی کرونا ابتدا به ماه آوریل و سپس به ماه دسامبر این سال موکول و در نهایت با تصمیم مسئولان فدراسیون بین‌المللی برگزاری آن لغو شد.

بیشتر بخوانید: احتمال آغاز اردوهای ورزشکاران جانباز و معلول از اواخر مهر یا اوایل آبان

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش های جانبازان و معلولین آیواز فدراسیون جانبازان فدراسیون جانبازان و معلولین ورزش معلولین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ورزش های جانبازان و معلولین آیواز فدراسیون جانبازان فدراسیون جانبازان و معلولین ورزش معلولین فدراسیون بین المللی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد