Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: عزیمت کاروانی به سمت مزار حاج قاسم ممنوع است و ۱۱ ورودی استان کرمان در ایام اربعین و پایان ماه صفر کنترل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان اظهار داشت: استفاده از ماسک هنوز فرهنگسازی نشده و خیلی‌ها هنوز اهمیت استفاده از ماسک را قبول ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ برای سلامت مردم تبدیل شود گفت:آموزش حضوری در استان را اختیاری اعلام کرده‌ایم که متاسفانه بی‌نظمی‌هایی را در سیستم آموزشی ایجاد کرده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای مدارس استان کرمان به وزرای کشور و بهداشت از سوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داده می‌شود افزود: بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا تاکنون به لحاظ عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مدارس استان فقط یک مدرسه در رفسنجان با بازرسی انجام شده تعطیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه گشت ویژه کویید 19 در استان کرمان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع‌ها اقدام کند گفت:بازرسی از مدارس استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه انجام شود.

فدائی با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان استان امکانات مناسب برای آموزش مجازی را در اختیار ندارند افزود: تعداد زیادی مراجعه کننده از والدین دانش آموزان داریم که گوشی همراه مناسب ندارند و نمی‌توانند آموزش مجازی ببینند.

احتمال بازگشت روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان کرمان؛ رعایت دقیق دستورالعمل‌ها تا پایان اپیدمی ضرورت داردافزایش نظارت استاندارد در ایام شیوع ویروس کرونا در استان کرمان؛ 11 خط تولید استان کرمان پلمب شدکاهش شیوع کرونا در استان کرمان‌ / ‌احتمال طغیان همزمان آنفولوآنزا و کووید 19

وی با اشاره به اینکه حرکت کاروانی از استان‌ها برای زیارت مزار مطهر حاج قاسم ممنوع است گفت: نامه‌ای به استانداران سراسر کشور ارسال شده که در حرکت کاروانی به سمت استان کرمان انجام نشود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ورودی‌های استان کرمان شامل 11 ورودی در ایام تعطیلات اربعین حسینی و ایام پایانی ماه صفر کنترل می‌شود افزود: از ورود کاروان‌ها به استان کرمان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین ویروس کرونا استان کرمان اربعین ویروس کرونا استان کرمان استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند