Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید تیمش باید برابر لاتزیو مراقب باشد.

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر امیدوار است تیمش در دیدار فردا مقابل لاتزیو نتیجه بهتری نسبت به آخرین بازی انجام شده برابر این تیم بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر نیوز، کونته قبل از این دیدار گفت:

ما در شرایط و فرم خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین بازی پشت سر هم ما در فاصله ای کوتاه است و این امر در مورد لاتزیو نیز صدق می کند. همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. آرتورو ویدال نیز در دسترس خواهد بود و مشکلی ندارد. او تمرین کرده و شرایطش خوب است.

اشرف حکیمی؟ مطمئناً ما در مورد بازیکنی در حال صحبت هستیم که در فاز تهاجمی ویژگی های خاصی دارد. در این سیستم داشتن بازیکنانی با این ویژگی ها باعث می شود خطرناک تر شوید. ممکن است در فاز دفاعی مجازات شویم اما در عین حال ما روی این بازیکن در حال کار هستیم تا از او بازیکن مدرن و کاملی حتی از نظر دفاعی بسازیم. حکیمی سخت در حال کار است. ژوائو ماریو؟ متاسفم که نمی توانم به سوال شما جواب بدهم زیرا می دانید که در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی کنم. 

لاتزیو و اهمیت نتیجه گیری در ایتالیا

فصل گذشته ما در چهار بازی در سری آ شکست خوردیم که یکی از آنها مقابل لاتزیو در ورزشگاه المپیکو بود و به همین دلیل بازی سختی در انتظار ماست. به دنبال گرفتن نتیجه مثبتی هستیم و می خواهیم با نتیجه بهتری نسبت به آن بازی، شهر رم را ترک کنیم. آمادگی اینتر برای انجام بازی های مهم مثل بازی با لاتزیو؟ برای اینکه احساس آمادگی کنید، باید این نوع مسابقات را تجربه کنید. این بدون شک یک بازی چالش برانگیز است، اما هر مسابقه دشواری هایی را به همراه دارد. لاتزیو تیمی عالی است که سال قبل جاه طلبی به چالش کشیدن یوونتوس در راه فتح اسکودتو را داشت بنابراین باید مراقب و محتاط باشیم. در عین حال، ما نمی توانیم هویت خود را از دست بدهیم و باید راه خود را ادامه دهیم.

همه ما کنجکاو هستیم ببینیم که در مسابقات مهم چه نوع واکنشی می توانیم داشته باشیم، اما همانطور که گفتم ما در حال انجام کار خود هستیم و می خواهیم مسیر خود را ادامه دهیم. باشگاه های بزرگ باید هویت خاص خود را داشته باشند و بدون توجه به نام حریف این هویت را حفظ کنند. ما باید در بازی های مهم به رقبا احترام بگذاریم اما ترسی از خود نشان ندهیم. از زمان ورود به اینتر سعی کرده ام این نگرش را به تیم منتقل کنم.

خط حمله قدرتمند اینتر در دو بازی قبلی؟ تعادل در تیم و جلوگیری از ضدحملات حریف اهمیت دارد. ما کارهای مهمی را در فاز مالکیت و هنگام حمله انجام می دهیم، اما در عین حال، باید از گرفتار شدن در موارد خاص جلوگیری کنیم. اگر مجبور باشم از بین یک تساوی 0-0 یا یک پیروزی 5-4 یکی را انتخاب کنم گزینه دوم را انتخاب می کنم. در ایتالیا، قضاوت نهایی کاملاً به نتیجه مسابقه بستگی دارد و اغلب به سبک بازی یا سازمان تیم شما توجه نمی شود. ما در ایتالیا خیلی به نتیجه نهایی پایبندیم اما در عین حال باید کار خود را دنبال کنیم و به آنچه انجام می دهیم ایمان داشته باشیم. نباید بگذاریم صحبت های منفی در کارمان تاثیر بگذارند. ما باید به افرادی که بازی هایمان را می بییند فوتبال زیبایی را نشان دهیم و اگر با نمایشی خوب پیروز شویم، نور علی نور می شود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عین حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟

با کناررفتن لیورپول از کورس قهرمانی، آرسنال و منچسترسیتی دو تیمی‌اند که شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.

به گزارش ایسنا، جنگ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اوج رسیده است. نتایج ضعیف اخیر لیورپول باعث شد تیم یورگن کلوپ برای کسب عنوان قهرمانی از کورس خارج شود. حالا آرسنال و منچسترسیتی برای قهرمانی خواهند جنگید.  وضعیت صدر جدول لیگ برتر چگونه است؟

به نوشته دیلی‌میل، یورگن کلوپ ژانویه گذشته تصمیمش را برای ترک لیورپول در پایان فصل اعلام کرد. پس از آن در محافل فوتبال صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه لیورپول می‌توانند فصل را با چهار جام به پایان ببرد. در ابتدا همه چیز خوب پیش رفت و لیورپول به قهرمانی در لیگ‌کاپ (جام اتحادیه) رسید اما پس از آن بحران شروع شد. لیورپول با شکست برابر منچستریونایتد از جام حذفی کنار رفت و در ادامه برابر آتالانتا شکست خورد و لیگ اروپا را هم از دست داد.

لیورپول پس از ناکامی در لیگ اروپا روی لیگ برتر تمرکز کرد ولی شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی پنج امتیاز از دست دادند. آنها برابر اورتون شکست خوردند و با وستهم به تساوی رسیدند. آرسنال و منچسترسیتی در این دو هفته حریفانشان را شکست دادند و در نتیجه لیورپول فقط از نظر ریاضی شانس قهرمانی دارد.

بیایید به جدول نگاه کنیم:

تنها دو تیم باقی مانده‌اند

حالا دو تیم برای قهرمانی مبارزه خواهند کرد: آرسنال و منچسترسیتی. لندنی‌ها در حال حاضر یک امتیاز از همشهری‌ها جلوترند اما شاگردان پپ گواردیولا یک بازی کمتر را انجام داده‌اند. تقویم بازی‌های مدعیان را مرور کنیم:

آرسنال:

منچسترسیتی:

آرسنال در حال حاضر از نظر تفاضل گل (۵۷+ به ۵۰+) به منچسترسیتی برتری دارد. یعنی اگر دو تیم هم‌امتیاز شوند، آرسنال قهرمان می‌شود. این بدان معناست که آرسنال تنها به یک اشتباه از سیتی نیاز دارد اما آیا این اشتباه از پپ و مردانش سر خواهد زد؟ منچسترسیتی به‌خوبی می داند که چگونه تحت فشار بازی کند و برنده شود. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت تیم از نظر روانی مشکل داشته باشد.

اگر به برنامه بازی‌های سیتی نگاه کنید، دیدار با تاتنهام خودنمایی می‌کند. این دیدار معوقه از هفته سی‌وچهارم است که در میانه هفته آینده برگزار می‌شود. از نظر تئوری ممکن است بازی برای تیم گواردیولا در لندن دشوار باشد؛ اگرچه تاتنهام فعلی به‌شدت بی‌ثبات است. سیتی بازی سختی را مقابل تاتنهام پیش رو دارد؛جایی که می‌تواند امتیاز از دست بدهد اما آرسنال بازی مشابهی مقابل منچستریونایتد خواهد داشت.

آرسنال سه بازی در پیش دارد. هر اتفاقی ممکن است در لیگ برتر بیفتد اما شاگردان مایکل آرتتا بعید است در خانه مقابل بورنموث و اورتون با مشکل مواجه شوند اما دیدار برابر منچستریونایتد در اولدترافورد سخت است. شیاطین سرخ به هدف‌شان یعنی صعود به لیگ قهرمانان دست پیدا نکردند و این موضوع شاید به سود آرسنال شود. با همه این‌ها شاگردان گواردیولا می‌توانند برای چهارمین سال متوالی قهرمان شوند که در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آرسنال به روغن‌سوزی افتاده منچسترسیتی موقتاً صدرنشین شد

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟