Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:33:08 GMT

فساد و بی عدالتی آفت حیات طیبه است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۱۴۴۴

فساد و بی عدالتی آفت حیات طیبه است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر شنبه در آئین رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس با اشاره به ۴۰ سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه بسیار کیفی، معنوی، ارزشی، جهادی و اعتقادی از جانب خواهران و برادران و همسران شهدا ترتیب داده شد و امروز ما شهدای زنده و سرداران بزرگوار و از افتخارات دفاع مقدس را همچنان در سطح ملی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران به حیات طیبه اشاره کرد و گفت: زنان و مردان دو معمار سازنده حیات طیبه هستند که در پیدایش این حیات سهیم و شریک هستند. تک تک افراد باید حیات طیبه داشته باشند در این صورت است که جامعه طیبه خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: برای آبادانی یک دهکده باید، تک تک خانواده‌ها دهقان باشند تا دهکده دهقان داشته باشد.

محمدی لائینی همچنین با بیان اینکه حیات طیبه آفت و آسیب دارد، گفت: وجود فساد، هجمه دشمنان، بی‌عدالتی‌ها از آفت‌های حیات طیبه هستند که باید با آن مبارزه کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس تبلور دفاع از حیات طیبه به وسیله بزرگ مردانی است در لباس رزمندگان، شهدا جانبازان، آزادگان و ایثارگران بوده و این‌ها مدافعان حیات طیبه هستند.

محمدی لائینی اذعان داشت: حیات طیبه معلول دو عامل ایمان و عمل صالح است؛ کسی که با ایمان نسازد و ایمان و عمل صالح را در جامعه تضعیف کند جامعه را به سمت کارهای ناشایست و رفتارهای ناشایست دعوت کند و فرهنگ سازی غلط از سوی دشمنان صورت گیرد اینها ضد حیات طیبه است.

وی در پایان گفت: خدا را شاکریم که بانوان بزرگواری امروز قلم زدند و آنچه را که باید می‌گفتند و گفته می‌شد از مردانی که مراقبان حیات طیبه بودند وخاطراتشان را قلم زدند و نوشتند که ما امروز شاهد رونمایی نقش زنان فرهیخته مجاهد را در این حوزه و عرصه هستیم.

کد خبر 5039272

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین 99 شهرکرد خطبه های نماز جمعه حیات طیبه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود