Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر هیچ تغییری در ساعت و سرویس‌دهی مترو انجام نخواهد شد.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو اصفهان رعایت می‌شود و تمام مسافران آن از ماسک استفاده می‌کنند البته در ایستگاه‌های مترو ماسک با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای کاهش ابتلای شهروندان به کرونا در مترو، گفت: حفظ سلامت شهروندان دغدغه مهم مدیران شهری است به همین جهت از اواخر اسفند ماه مترو تعطیل و تا اواخر خردادماه سال جاری این تعطیلی ادامه یافت؛ پس از آن با خرید دستگاه ضدعفونی فرابنفش UVC و آموزش استفاده از آن به کارکنان نسبت به ضدعفونی واگن‌های مترو اقدام شد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک در مترو برای شهروندان اجباری است، خاطرنشان کرد: باجه‌های فروش بلیت ایستگاه‌های مترو، ماسک را با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه در ورودی و خروجی‌های ایستگاه‌های مترو دستگاه ضدعفونی کننده دست برای مسافران قرار داده شده است، ادامه داد: توصیه‌های بهداشتی از طریق پوسترها و مانیتورهای داخل قطارها و تابلوهای اعلانات داخل ایستگاه‌ها نمایش داده می‌شود.

طحانیان از کاهش ۷۰ درصدی تعداد مسافران مترو در این کلانشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۰ هزار نفر با استفاده از مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدای مناسب ضد عفونی می‌شود، تصریح کرد: عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف دریافت پول از گیشه‌های فروش بلیت و رعایت فاصله گذاری در مقابل گیشه‌ها، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها از جمله اقدامات در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر مترو از ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح تا ۲۲ با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه در حال سرویس‌دهی به شهروندان است.

کد خبر 447647

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهرداری اصفهان مترو اصفهان شهر مدیریت شهری مواد ضد عفونی کننده کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار خبرگزاری دانشجویان ایران ـ ایسنا ـ به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر