Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری در جلسه شورای اداری ویژه شهر فردوسیه که در محل این شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد به لزوم تسریع استقرار نمایندگی اداره برق و تکمیل مخزن ۵۰۰۰ لیتر مترمکعبی فردوسی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نوراله طاهری در جلسه شورای اداری شهرستان، ویژه شهر فردوسیه که با حضور مسئولان اداری شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد گفت: بررسی تخصصی مشکلات و درخواست‌های شهروندان در جلسات شورای اداری با جدیت پیگیری شده و دستورات این جلسه لازم‌الاجراست و تا زمان حصول نتیجه دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این نکته که کاهش رفت و آمد شهروندان در سطح شهر و دسترسی آسان عموم مردم به دستگاه‌های خدمت رسان باید مد نظر باشد و در شرایط اضطراری که بیماری کرونا ایجاد کرده؛ استقرار نمایندگی و دفتر خدمات رسان در سطح شهرستان بیش از پیش مشهود بوده و این امر در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار بیان کرد، اصلاح هندسی یکی از ورودی‌های شهر فردوسیه معروف به پیچ گردو از مطالبات مهم شهروندان است که باید شرایط قانونی اصلاح این معبر هرچه سریع‌تر فراهم شود تا کمتر شاهد بروز حوادث رانندگی باشیم.

طاهری عنوان کرد؛ احداث فرهنگسرا یکی دیگر از درخواست‌های شهروندان شهر فردوسیه است که تسریع در روند ساخت آن با تزریق منابع مالی باید امری جدی برای شهرداری تلقی شود و در کنار این موضوع بحث تکمیلی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی شهر فردوسیه به جهت شرایط امروز در حوزه آب، جدی تر پیگیری شود تا شاهد اتمام احداث و انتقال آب به این مخزن تا پایان امسال باشیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: تحویل اراضی ۷۰ هکتاری آب منطقه‌ای به فردوسیه طبق قانون بر پایه وظایف محوله به دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر صورت پذیرد، همچنین صدور اسناد مالکیت برای کاهش مشکلات نقل و انتقالات ملکی در فردوسیه، احداث و تحویل مدرسه فردوسیه، باید دغدغه جدی مسئولان باشد و دستگاه خدمات رسان باید سرعت خدمات دهی در شهر فردوسیه و تمام شهرهای شهرستان را تصریح بخشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر فردوسیه فرماندار شهرستان شهریار شهر فردوسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود