Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:08:41 GMT

تهران را با مدیریت نشسته نمی‌توان مدیریت کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۷۸۵۶

تهران را با مدیریت نشسته نمی‌توان مدیریت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رسولی که در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران نقدهایی داشت و اجازه صبحت به وی داده نشد، خطاب به معاون شهردار تهران گفت: شهرداری عرضه ندارد.

مناف هاشمی که برای دفاع طرح افزایش نرخ بلیت حمل و نقل عمومی به پشت جایگاه رفت، گفت: آقای رسولی می‌گویند: شهرداری عرضه ندارد اما باید بگویم، اوراق مشارکت در ۳۱ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ محقق شد و باید سازمان املاک وثیقه می‌گذاشت.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌های اتوبوسرانی و تاکسی‌ها و مترو بسیار رفته است که با توجه به شیوع کرونا و افزایش قیمت کاهش مسافر در کنار هزینه قطعات و ضدعفونی ها بیشتر کرده است.

باید لحاف و تشکتان را پشت اتاق رئیس جمهور بیاندازید
اما حسن رسولی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: شرایط کشور بحرانی است و نمی‌توان با مدیریت نشسته و جلسه کاری از پیش برد، باید با جدیت تمام برای وصول ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه مترو تلاش کرد.

وی گفت: تاکید می‌کنم که اولویت اول شورای پنجم، حوزه حمل و نقل عمومی و توسعه آن است و مدعی هستم که در این زمینه کوتاهی نکرده‌ایم.
رسولی ادامه داد: اما از نظر شورا، شما آقای مناف هاشمی و شهردار و معاونین و اصحاب مدیریتی ایشان یک گروه هستید. امروز بیش از دوماه است که ۱,۵۰۰ میلیارد تومان تومان پول نقد شهرداری در بانک رفاه مانده است. خواهشمندم به جای اینکه جلسات خود را با مقامات در صحن شورا گزارش کنید، این مبلغ را نقد و خرج کنید.

رسولی خطاب به مناف هاشمی اظهار داشت: شما باید لحاف و تشکتان را پشت اتاق رئیس جمهور بیاندازید، چون شرایط بحرانی است و نیازمند مدیریت بحرانی هستیم.

خزانه دار شورای شهر تهران تاکید کرد: شرایط کشور بحرانی است و نمی‌توان با مدیریت نشسته و جلسه کاری از پیش برد، شما باید با جدیت تمام برای وصول این اوراق مشارکت تلاش کنید و پشت در اتاق رئیس جمهور مصرانه حضور داشته باشید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: بانک مرکزی و سایر مقامات کشور بدانید که نمی‌توان با این شیوه پایتخت را مدیریت کرد. شرایط بحرانی است و باید مدیریت بحران انجام دهید.
 

کد خبر 5039660 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رسولی حمل و نقل عمومی اوراق مشارکت سید مناف هاشمی شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه ترافیک هفته دفاع مقدس پلیس راهور چهل سالگی دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگیری سارق وضعیت راهها آموزش مجازی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حواشی جلسه قبلی شورا گفت: در شورایی که زنده است اختلاف نظر طبیعی است؛ نباید مهم قلمداد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مهدی چمران امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز کارگر را به همه شما که کارگران خوبی هستید و همه که کارگر هستیم تبریک می گویم و امیدواریم که کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفق باشند.

وی افزود: امروز ناصر امانی عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از دو پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: گزارش خزانه‌دار شورای شهر امروز ارائه شده است و اصلاحیه غرف و اماکن میادین نیز مطرح خواهد شد.

چمران در خصوص حواشی جلسه قبل شورا، تصریح کرد: در شورایی که زنده است و همه دلشان برای مسایل مهم به ویژه حملونقل می تپد، به هر حال اختلاف نظر و برداشت رخ می‌دهد و مسایل طبیعی است یک مجلس زنده چنین مسایلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها ربطی به شورا نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول، تصریح کرد: ما به دوستان خیلی گفتیم و خواستیم اما نشد، عزیزان رسانه‌ای نیز مقاله خوبی نوشتند که تشکر می کنند، ما مرتب گفتیم و رها نمی‌کنیم.

چمران گفت: به دادستانی و قوه قضائیه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه‌ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می کنم در دولت باید حل کنیم، البته با وزیر صمت صحبت داشتند و قول دادند حل می کنند اما تاکنون حل نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 749297

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود