Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:15:44 GMT

امام جمعه بجنورد سخنانش در مورد حجاب را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۸۰۲۴

امام جمعه بجنورد سخنانش در مورد حجاب را تکذیب کرد

امام جمعه بجنورد خبر منتشر شده مبنی بر درخواست وی از ناجا برای ناامن کردن زندگی بدحجابان را که از سوی برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا، آیت الله یعقوبی در پاسخ به سوالی که در مورد صحت و سقم حرف‌های منتشر شده به نقل از ایشان در مورد حجاب بود، گفت: من به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم و این خبر کذب محض و نوار خطبه‌ها نیز موجود است و هر کس بخواهد می‌تواند از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن خطبه‌ها از صدا و سیمای استان پخش شده و در سایت آن‌ها نیز موجود است.

وی افزود: در خطبه‌ها به وظیفه نیروی انتظامی اشاره کردم و از آن‌ها خواستم که شرایط را برای اشرار و کسانی که باعث ناامنی در اجتماع می‌شوند به شدت ناامن کنند تا خانواده‌ها و مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: با توجه به برخی منکرات به مسئله بدحجابی اشاره کردم و گفتم نباید با بدحجاب‌ها برخورد فیزیکی کرد بلکه خانم‌های محجبه باید با حضور خود میدان را از آن‌ها بگیرند و با اخلاق حسنه آن‌ها را دعوت به معروف کنند. وی تاکید کرد: اعتقاد دارم باورها به زور اصلاح نمی‌شوند و اصلاح باورها نیازمند کار فرهنگی است و لذا با برخورد فیزیکی به هیچ عنوان موافق نبوده و نیستم.

کد خبر 447900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد خراسان شمالی حجاب و عفاف حجاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیرو‌های انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • کنایه ضرغامی به برخورد تند آمران حجاب /مطهری می‌گفت «هل الدین الاالحب»، آمران می‌گویند «هل الدین الاالبغض»
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد