Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:14:27 GMT

دو میلیون هکتار جنگل طعمه آتش سوء مدیریت ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۸۰۹۳

دو میلیون هکتار جنگل طعمه آتش سوء مدیریت ترامپ

به گزارش روز یکشنبه ایرنا،  خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار این خبر و  با توجه به  سو مدیریت کاخ سفید در یاری  رساندن برای اطفای حریق مهیب در ایالت کالیفرنیا، گزارش داد که اکنون مقامات این ایالت دست به دامن آسمان و بارش بارندگی شده اند تا شاید این آتش را سرد کند.

آسوشیتدپرس گزارش داد: وضعیت آب و هوایی برای مهار این آتش سوزی در وضعیت قرمز قرار گرفته، چنانچه خشکی  هوا و بارشی صورت نگیرد آنگاه صدها مامور آتش نشان  در مقابله با ده ها کانون آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا با مشکلی جدی مواجه خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان آمریکایی ها شاهد آن هستند که سو مدیریت ترامپ که اکنون به علت ابتلا به ویروس کرونایی که منکر آن بود و  در بیمارستان بستری است، باعث شده تا نزدیک به چهارمیلیون جریب  برابر با یک میلیون و ۶۰۰هزار هکتار از اراضی ایالت غربی آمریکا بدون آنکه این کشور وارد جنگی شده باشد ویران شود، تصاویری که کارشناسان و تحلیلگران آنها را به ویرانه های جنگی و همانند بمباران های هوایی توصیف می کنند.

تخریب بیش از ۸هزار ساختمان و ۳۱ کشته

 از زمان آغاز آتش سوزی ها در ایالت کالیفرنیا تاکنون هشت هزار و ۲۰۰ واحد ساختمان نابود و درمجموع ۳۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

این گزارش حاکی است؛ مناطق واقع در شمال خلیج سانفرانسیسکو همچون « شستا» و «ناپا»، علاوه بر دریافت فرمان تخلیه محل سکونت، ۲۹ هزار وارد مسکونی تخمین زده می شود که با تهدید آتش سوزی و ویرانی ناشی از آن مواجه اند.

بنابراین گزارش آتش سوزی های جدید گستره ای به ابعاد  ۲۳۴کیلومتر مربع را در برگرفته که ماموران اطفای حریق توانایی مهار ۱۰ درصد از آن راداشته اند.

الویت دولت واشنگتن پیروزی در انتخابات و نه مهار آتش سوزی

ایالت‌های غرب آمریکا که مدت‌ها در شعله‌های آتش می سوزند، باوجود امکانات پیشرفته هنوز این آتش سوزی گسترده مهار نشده،این در حالی است که دولت ترامپ مهمترین اولویت را به پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داد، الویتی که اکنون با بستری شدن وی در بیمارستان به علت ابتلا به ویروس کرونا و دیگر اعضای ستاد انتخاباتی وی خود به بحرانی در دل دیگر بحران های  به بار آمده  وی بدل گشته است.

**۱۳۰۲**

برچسب‌ها آتش سوزی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کالیفرنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کالیفرنیا آتش سوزی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کالیفرنیا اخبار کنکور آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد

عصر امروز یک دستگاه خودرو پژوه در کنار پمپ بنزین بلوار شهید بهشتی جیرفت طعمه حریق شد.

آتش با کمک نیرو‌های آتش نشانی خاموش شد وخوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیب نرسید.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • مهار ۷۰ میلیون متر مکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...