Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه «ب اف ام تی وی»، نگرانی در میان مردم فرانسه در مورد شیوع کرونا هیچ گاه تا این اندازه بالا نبوده است. ۷۳ درصد مردم فرانسه می‌گویند به شدت در این زمینه نگران هستند. این آمار طی یک هفته با افزایش ۴ درصدی همراه بود.

 ویروس کرونا فعالانه در فرانسه در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ثبت ۱۶ هزار و ۹۷۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت رکورد موارد جدید در این کشور شکسته شد.

در عین حال میزان اعتماد به دولت برای مقابله موثر با همه گیری هم به پایین‌ترین سطح رسیده است. تنها ۳۵ درصد مردم فرانسه به مقابله موثر دولت با شیوع همه گیری کووید -۱۹ باور دارند. در مقابل ۶۴ درصد مردم هیچ اعتمادی در این زمینه به دستگاه‌های اجرایی ندارند.

از دیدگاه ۴۱ درصد مردم دولت تدابیر لازم برای مقابله با همه گیری را اتخاذ نکرده است. این آمار در یک هفته با افزایش ۴ درصدی همراه بود. ۴۵ درصد مردم نیز معتقدند از حالا باید تدابیر محدودکننده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع کووید -۱۹ اعمال شود.

این تصمیمات می‌تواند به افکار عمومی اطمینان دهد. تصمیماتی مانند تعطیلی کافه‌ها در پاریس می‌تواند برای مردم اطمینان بخش باشد. ۶۳ درصد مردم با این تصمیمات موافق هستند.

دولت فرانسه قرار است امروز از تدابیر محدود کننده احتمالی جدید خبر دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در اروپا کرونا در فرانسه مردم فرانسه درصد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه

معترضان در سراسر فرانسه در اعتراض علیه دولت حلقه‌های المپیک را هم آتش زدند.

به گزارش فارس، دو اتحادیه اصلی کارگری فرانسه روز چهارشنبه پس از راهپیمایی سیاسی سال گذشته علیه اصلاحات نامناسب بازنشستگی دولت، بار دیگر به خیابان ریختند. در مجموع 265 تجمع در سراسر کشور فرانسه برگزار شد.

معترضان شعارهای پراکنده ترویج صلح، مبارزه با ریاضت اقتصادی و فراخوان برای "اروپا محافظ تر برای کارگران" پیش از انتخابات اتحادیه اروپا را سر دادند.

معترضان طرفدار فلسطین، معترضان ضد المپیک، کشاورزانی که از تشریفات اداری بیش از حد در رابطه با قوانین زیست محیطی شاکی بودند به جمع سایر معترضان پیوستند.

در لیون، 22 نفر دستگیر و دو افسر پلیس پس از حمله افراد کلاهدار به یک بانک زخمی شدند. خشونت های مشابهی نیز در شهر غربی نانت رخ داد. پلیس اعلام کرد که 45 نفر را در پاریس دستگیر کرده و 12 افسر در جریان تظاهرات روز چهارشنبه مجروح شده اند.

برخی از معترضان برای ابراز نارضایتی از بازی های تابستانی آتی که قرار است در کمتر از سه ماه آینده آغاز شود، حلقه های موقت المپیک را به آتش کشیدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد