Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:34:55 GMT

توقیف محموله زغال جنگلی در فیروزآباد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۲۴۵۵

توقیف محموله زغال جنگلی در فیروزآباد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یونس رحمت بر سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد، بیان کرد: نیرو‌های منابع طبیعی حین انجام عملیات گشت و مراقبت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و ضمن هماهنگی لازم با مسئولان قضایی با تحت تعقیب قرار دادن خودرو موفق به دستگیری متخلفان و توقیف آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه از متخلف مشخص شد  متخلفان با بارگیری و حمل زغال جنگلی غیر مجاز قصد انتقال به شهرستان همجوار را داشتند که در دام نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی گرفتار شد.

رحمت بر، ادامه داد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ نیروی انتظامی متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد، افزود: با توجه به ترانزیتی بودن محور فیروزآباد به میمند تمامی مسیر‌های این محور و نیز محور سیمکان جهرم به شهرستان‌های همجوار واستان‌های دیگر  از سوی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی بصورت مستمر رصد و تحت نظر قرار گرفته است.

او، از مردم و طبیعت دوستان شهرستان فیروزآباد درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف، قطع درختان جنگلی، حمل غیر مجاز زغال جنگلی و یا آتش سوزی و دیگر موارد مشکوک در این عرصه مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مراتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری توقیف محموله زغال جنگلی شهرستان فیروزآباد منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی