Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌‌شرقی گفت: تعامل خوب دفاتر نهاد با رؤسای دانشگاه‌ها اتفاقات خوبی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، حجت‌الاسلام علی خدیوی در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نزدیک شدن اربعین حسینی را یادآور شد و اظهار کرد: حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مدتی مسئولیت دفتر نهاد را در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی را به عهده داشت و در این مدت اقدامات خوبی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به انتقال حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده به دفتر نهاد نمایندگی رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به انتقال وی به تهران، انتظارات ما به لحاظ مسئولیت کشوری که به عهده دارند، بالاتر می‌رود. 

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی پذیرفتن این مسئولیت توسط حجت‌الاسلام شمسی را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به سابقه کاری وی و تعامل خوبی که با دانشگاه داشته به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

این مبلغ مذهبی با بیان اینکه نگاه حجت‌الاسلام شمسی به دانشگاه مثبت بوده و آن را یک فرصت تلقی می‌کند، عنوان کرد که وی با تشکل‌های دانشجویی ارتباط خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: درست است که اکنون دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شخصیتی مانند حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده را به تهران صادر کرده است؛ اما توانست شخصیت خوبی مانند حجت‌الاسلام شمسی را به دست آورد. 

خدیوی با بیان اینکه ۱۰ دفتر نهاد در دانشگاه‌ها داریم که همسو و همدل هستند، ابراز کرد: تعامل خوبی که بین نهاد نمایندگی و رؤسای دانشگاه‌ها وجود دارد، موجب بروز اقدامات خوبی شده است که جای قدردانی دارد.

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سعه صدر دارای مراتبی است،  افزود:  هرچه مسئولیت بالاتر و سنگین‌تر باشد، این سعه ‌صدر باید بیشتر باشد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام محمد‌مهدی شمسی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده قدردانی شد.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: امیر ابراهیم زاده نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی رهبری در دانشگاه نمایندگی رهبری آذربایجان شرقی نهاد نمایندگی ابراهیم زاده حجت الاسلام دفتر نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است