Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه مردم بیش از هر زمان دیگری به زیبایی دکوراسیون داخلی خود اهمیت می‌دهند و تمایل دارند تا منزل مسکونی آنها زیبا و چشمگیر باشد. زیبایی در دکوراسیون داخلی به راحتی ایجاد نمی‌شود و باید از دیوار پوش‌ها و کفپوش‌های مناسب کمک گرفته شود. از جمله دیوار پوش و کفپوش‌های بسیار زیبا که می‌توانند برای زیبایی دکوراسیون داخلی کاملاً مناسب و ایده آل باشند کاغذ دیواری و پارکت‌ها هستند که همگی ما نیز به خوبی با آنها آشنایی داریم و ممکن است خود نیز جزو افرادی باشیم که هم اکنون از آنها در منزل خود استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغذ دیواری و پارکت‌ها از دیوار پوش‌ها و کفپوش‌های نسل جدید محسوب می‌شوند که البته سالیان زیادی است به صنعت ساختمان سازی و همچنین دکوراسیون داخلی راه یافته اند و می‌توانند جلوه بسیار شیک و زیبایی را برای دکوراسیون ایجاد کنند که دیگر دیوار پوش و کفپوش‌ها قادر به خلق چنین جلوه بسیار زیبا و جذابی نخواهند شد. کاغذ دیواری و پارکت دو عامل تأثیر گذار در زیبایی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند که البته باید این دو را در طرح و رنگ‌هایی انتخاب کنید که بتوانند سازگاری بسیار خوبی را با دیگر وسایل برقرار کرده و همچنین با یکدیگر سازگاری خوب و مناسبی را برقرار کنند.

خرید پارکت و کاغذ دیواری با در نظر گرفتن طرح آنها

برای خرید پارکت و کاغذ دیواری برخی از مردم تنها به سلیقه خود رجوع می‌کنند و توجهی به اینکه آیا این دو با یکدیگر تناسبی را برقرار می‌کنند یا خیر ندارند. همچنین به تناسب میان این دو با وسایل موجود نیز هیچ توجهی ندارند که این موضوع شاید بتواند در جلب توجه صاحبخانه نقش داشته باشد اما مطمئناً به طور کلی جلوه خوبی را ایجاد نخواهد کرد. برای خرید پارکت و همچنین کاغذ دیواری در صورتی که تمایل دارید تا هر دو این دیوارپوش ها و کفپوش‌ها را در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار دهید پس باید به تناسب و سازگاری میان این دو نیز توجه داشته باشید و با توجه به تناسب ایجاد شده خرید خود را انجام دهید. برای خرید پارکت و کاغذ دیواری مهم‌ترین و اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید طرح‌ها هستند. باید قبل از هر چیز به طرح‌های به کار رفته بر روی آنها توجه داشته باشید. طرح‌های به کار رفته بر روی کاغذ دیواری و پارکت‌ها را باید بر اساس دو عامل بسیار مهم و تأثیر گذار انتخاب نمائید. یکی از عوامل تأثیر گذار سبک دکور شما می‌باشد که باید بر اساس آن پارکت و کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنید. در سازه‌های جدید و نوساز امروزی به دلیل استفاده از معماری نوین در دکوراسیون امکان خرید پارکت و کاغذ دیواری با طرح‌های مدرن که بسیار زیبا و شیک نیز هستند وجود دارد اما در مقابل سازه‌های قدیمی را بهتر است با کاغذ دیواری و پارکت‌های با طرح کلاسیک بپوشانید تا سازگاری بهتری را به وجود آورند. دومین عامل تأثیر گذار در تناسب میان این دو متراژ و نور گیر بودن فضای موجود است. در صورتی که فضای موجود شما نور گیر باشد در این صورت می‌توانید از پارکت و کاغذ دیواری‌های تیره استفاده کنید و مشکلی در طرح و رنگ انتخابی نخواهید داشت اما برای فضاهای کم نور بهتر است کاغذ دیواری و پارکت‌های روشن را انتخاب تا کمبود نور تا حد زیادی جبران شود. همچنین برای فضاهای با متراژ بالا بهتر است کاغذ دیواری و پارکت‌های با طرح‌های شلوغ را انتخاب کنید زیرا جذابیت زیادی را ایجاد می‌کند اما بالعکس در فضاهای کوچک کاغذ و پارکت‌های ساده را انتخاب و استفاده کنید تا فضا را بزرگ‌تر جلوه دهد.

کاغذ دیواری سه بعدی از بهترین دیوارپوش ها برای رهایی از یکنواختی دکوراسیون

یکی از بهترین کاغذ دیواری‌هایی است که در اغلب سازه‌های مدرن که می‌تواند اداری باشد یا تجاری کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است کاغذ دیواری سه بعدی می‌باشد. کاغذ دیواری سه بعدی همانطور که از نامش پیداست از طرح‌های سه بعدی بر روی خود بهره می‌برد که این طرح‌ها برجسته به نظر میرسند و می‌توانند در جلب توجه مخاطب نقش بسیار مهمی داشته باشند. از کاغذ دیواری‌های سه بعدی در اتاق‌ها و همچنین برخی قسمت‌های پذیرایی استفاده زیادی می‌شود و می‌تواند جلوه بسیار زیبایی را برای منزل بوجود آورد. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی این مزیت را ایجاد می‌کند تا دکوراسیون فضای موجود از یکنواختی خارج شود حال و هوای تازه و خوبی را بوجود آورد. همچنین کاغذ دیواری سه بعدی از معدود کاغذ دیواری‌هایی است که هم در منازل مسکونی و هم در ادارات و فضاهای اداری و تجاری کاربرد بسیار زیادی دارد. در ادارات و واحدهای داری و تجاری می‌توانید کاغذ دیواری سه بعدی را بصورت سفارشی تهیه نمائید و از طرح‌هایی بر روی آن استفاده کنید که متناسب با صنف و کسب و کار شما باشد. کاغذ دیواری سه بعدی در طرح‌های متعددی تولید می‌شود که حتی برخی از انها از طرح‌های کودکانه بر روی خود بهره می‌برند که این طرح‌ها می‌توانند در زیبایی اتاق کودکان نقش بسیار مهمی داشته باشد و به خوبی را روحیات کودکان سازگاری دارند. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی بهتر است تا بر اساس شرایط مدل‌های متناسب و متفاوتی را برای هریک از بخش‌های منزل انتخاب کنید و به نوعی تنوع ایجاد کنید.

پارکت و کاغذ دیواری با کیفیت را خریداری کنید

برای خرید کاغذ دیواری و پارکت علاوه بر اینکه به موارد بالا توجه کرده و طرح و رنگ‌ها را در نظر می‌گیرید باید به کیفیت آنها نیز توجه زیادی داشته باشد و تنها کاغذ دیواری و پارکت‌هایی را خریداری کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. کیفیت یکی از نکات بسیار مهم برای حرید پارکت و همچنین کاغذ دیواری می‌باشد که بخصوص اگر مکان پر رفت و آمدی را برای نصب پارکت و کاغذ دیواری انتخاب کرده اید می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد و از بین رفتن کاغذ دیواری و پارکت جلوگیری کند. پارکت‌ها و کاغذ دیواری‌ها هر دو باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و در صورتی که کیفیت خوب و مناسبی نداشته باشند مجبور به تعویض آنها خواهید شد که این موضوع هزینه‌های شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. شاید کاغذ دیواری و پارکت‌های با کیفیت از قیمت بالاتری نسبت به پارکت‌ها و کاغذ دیواری‌های معمولی برخوردار باشند اما باید توجه داشته باشید که در اقع شما در هزینه‌های خود با خرید این دیوارپوش و کفپوش‌های با کیفیت صرفه جویی زیادی به عمل آورده اید زیرا این دسته از پارکت و کاغذ دیواری‌ها به راحتی از بین نمی‌روند و در نتیجه شما نیز می‌توانید تا سال‌ها از آنها استفاده نمائید.

برای خرید کاغذ دیواری و پارکت فروشگاه معتبر را انتخاب کنید

بهترین کاری که می‌توانید برای خرید کاغذ دیواری و پارکت با کیفیت و همچنین با طرح و رنگ‌های زیبا می‌توانید انجام دهید انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌باشد. فروشگاه‌هایی که سابقه زیادی در زمینه فروش پارکت و کاغذ دیواری دارند می‌توانند بهترین مشاور برای شما در زمینه خرید پارکت و کاغذ دیواری باشند زیرا به خوبی می‌دانند که چه نوع کفپوش یا دیوار پوش متناسب با شرایط را به شما معرفی کنند. اگر تخصص کافی و لازم برای انتخاب پارکت و کاغذ دیواری مناسب را ندارید پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی بروید که بتوانند با ارائه مشاوره و اطلاعات کامل بهترین گزینه را به شما معرفی و بفروش برسانند.

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در خصوص محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5040137

منبع: مهر

کلیدواژه: کاغذ دیواری دکوراسیون منزل طراحی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان اربعین 99 کرمانشاه دفاع مقدس اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه شهرکرد کاغذ دیواری و پارکت زیبایی دکوراسیون داخلی پارکت و کاغذ دیواری کاغذ دیواری و پارکت ها کاغذ دیواری سه بعدی توجه داشته باشید کاغذ دیواری ها کاغذ دیواری انتخاب کنید تأثیر گذار بسیار زیبا کفپوش ها دیوار پوش طرح و رنگ بر روی طرح ها پوش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان که در زمینه موادغذایی هستند، گفت : در یکی از این طرح‌ها قرار است سرمایه‌گذار خارجی در زمینه فرآوری سیب‌زمینی و تولید چیپس در استان فعالیت کند.

وی رقم این سرمایه‌گذاری که با مشارکت یک سرمایه‌گذار عراقی انجام شده را حدود ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دالاهو آغاز شده، سوله واحد ساخته شده و اکنون در مرحله ورود تجهیزات و ماشین‌آلات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معتقد است، چنانچه مشکلی پیش‌روی ورود تجهیزات و ماشین‌آلات نباشد، این واحد تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته رشیدی اقدم، تولیدات این واحد صادرات محور بوده و عمدتا با رویکرد صادرات به کشور‌های دیگر از جمله عراق است.

وی یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنایع غذایی که در کرمانشاه در دست اقدام است را تولید ماکارونی با مشارکت یک سرمایه‌گذار ایرانی که مقیم انگلیس است اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد نیز چهار میلیون دلار برآورد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد قرار است در شهرک صنعتی قصرشیرین احداث شود و زمین آن نیز واگذار شده، تاکید کرد: این طرح اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشد و بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

رشیدی اقدم تاکید کرد: به محض اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، کار‌های این واحد نیز آغاز خواهد شد و زمانی که به بهره‌برداری برسد، ۱۲۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد