Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:18:16 GMT

نگاهی به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۵۳۶۸

نام بیست و سه بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بالاخره کامل شد و بازیکنان مورد نظر دراگان اسکوچیچ مشخص شدند

در حالی که پیش از این قرار بود نام 24 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شود، در نهایت با محرومیت عیسی آل کثیر ، 23 بازیکن در لیست نهایی دراگان اسکوچیچ قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، این بازیکنان در حالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که باید در روزهای پیش رو، در دو دیدار تدارکاتی برابر تیم های ازبکستان و مالی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب نگاهی این 23 بازیکن داریم:

دروازه بان ها

با توجه به حضور رشید مظاهری، امیر عابدزاده و پیام نیازمند در اردوهای تیم ملی طی سال های اخیر و البته بازی های آن ها در لیگ های ایران و پرتغال، انتظار می رفت باز هم نام این سه دروازه بان را در لیست تیم ملی ببینیم. البته می شد پس از درخشش حامد لک در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، او به جای یکی از این سه دروازه بان به اردوی تیم ملی دعوت شود.

مدافعان

می توان گفت صادق محرمی که این روزها با پیراهن تیم دینامو زاگرب کرواسی بازی می کند، به گونه ای خود را پیش سرمربی تیم ملی گارانتی کرده چرا که فهمیدن وضعیت مربوط به آمادگی این بازیکن راحت ترین کار برای اسکوچیچ است.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان هم از جمله مدافعانی هستند که در صورت عدم دعوت به تیم ملی اجحاف بزرگی در حق آن ها می شد چرا که هر دو مدافع میانی پرسپولیسی در لیگ قهرمانان آسیا درخشیدند و بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند.

سیامک نعمتی هم از جمله بازیکنان لایق برای اردوی تیم ملی است. او در بازی های پرسپولیس در پست مدافع راست به میدان رفت و در نهایت توانست بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد. هر چند نعمتی در پست همیشگی خود به میدان نمی رفت اما در نهایت به حق خود رسید و به تیم ملی دعوت شد.

عارف غلامی، مدافع استقلال که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای آبی پوشان به میدان رفت، از جمله بازیکنانی بود که انتظار حضور او در اردوی تیم ملی را نداشتیم اما در نهایت غلامی در لیست دراگان اسکوچیچ قرار گرفت. درباره این بازیکن گفته می شد شرایط به گونه ای بوده که قرار بوده بین او و روزبه چشمی یک بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شود که گویا انتخاب نهایی او بوده است.

میلاد محمدی و مجید حسینی هم از جمله بازیکنانی هستند که در تیم های خود به صورت مداوم بازی کردند و دلیلی برای دعوت نکردن آن ها وجود نداشت.

مجتبی نجاریان را می توان سورپرایز لیست دراگان اسکوچیچ دانست. مدافع راست تیم فولاد خوزستان که در نهایت مزد بازی های خوب خود در لیگ را گرفته و توانست به تیم ملی برسد. دعوت از نجاریان نشان می دهد سرمربی تیم ملی بازی های لیگ برتر را زیر نظر داشته و به همین دلیل این مدافع را به تیم ملی دعوت کرده است. البته در این صورت شاید می شد با توجه زیاد به لیگ برتر، بازیکنانی نظیر علی علیپور و شهریار مغانلو هم به تیم ملی دعوت کرد که این اتفاق رخ نداد. البته در این باره می توان عدم دعوت آن ها به تیم ملی را به حضور در باشگاه های پرتغالی ربط داد که اخیرا رخ داده و این دو بازیکن ایرانی باید در همین هفته و در بازی های ابتدایی لیگ پرتغال به میدان بروند.

هافبک ها

احمد نوراللهی و وحید امیری دو هافبک مهم پرسپولیس در بازی های اخیر بودند. عملکرد این دو بازیکن به گونه ای بود که نمی شد آن ها را نادیده گرفت. احمد نوراللهی و وحید امیری باید فردا خود را به دراگان اسکوچیچ معرفی کنند.

علی کریمی از جمله بازیکنان موثر استقلالی ها در بازی های لیگ بود. او آرام آرام تبدیل به مهم ترین بازیکن این تیم شد و حالا یکی از نفراتی است که به تیم ملی ایران دعوت شده است.

سامان قدوس پس از محرومیت عجیبی که گریبان او را گرفت، توانست با یک انتخاب خوب خود را به انگلیس و چمپیون شیپ برساند. سامان در آخرین بازی برنتفورد توانست پاس گل تیمش را بدهد و البته بازی خوبی نیز از خود به نمابش بگذارد.

احسان حاج صفی را هم باید از جمله بازیکنانی دانست که در لیگ نوزدهم درخشید. با عدم دعوت از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، احسان حالا کاپیتان اول تیم ملی محسوب می شود.

علی قلی زاده از نام هایی است که دیدن او در اردوی تیم ملی تعجب برانگیز نبود چرا که او بازی های خوبی برای شارلوا به نمایش گذاشت و اغراق نیست اگر بگوییم یکی از بهترین بازیکنان لیگ بلژیک محسوب می شود.

مهدی ترابی هم از جمله بازیکنانی است دیدن نام او در لیست مورد نظر اسکوچیچ عجیب نبود. ترابی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ نوزدهم، پس از پایان بازی ها از این تیم جدا شد تا راهی قطر شود.

امید نورافکن از جمله بازیکنانی بود که در لیگ برای سپاهانی ها در دو پست هافبک دفاعی و دفاع چپ به میدان رفت و البته موفق هم ظاهر شد و در لیست اسکوچیچ نیز حضور داشت.

مهاجمان

سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضایی و مهدی قائدی از جمله مهاجمانی بودند که گذر از نام حتی یک نفر از آن ها هم اجحاف در حق شان بود. سردار آزمون و مهدی طارمی که پیش از پایان بازی های لیگ روسیه و پرتغال در صدر بهترین گلزنان لیگ های خود ایستادند. کاوه رضایی در لیگ بلژیک موفق ظاهر شد و گل های مهمی به ثمر رساند و در سوی دیگر مهدی قائدی نیز از ستاره های استقلال در لیگ نوزدهم بود که هم در گلزنی و هم در گلسازی به طور فوق العاده ای عمل کرد.

 

همچنین بخوانید:

بررسی سیزده بازیکن غایب در اردوی جدید تیم ملی

زمان حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی مشخص شد / پرسپولیسی ها فردا به اسکوچیچ معرفی می شوند

کاپیتان های تراکتور به تیم ملی نرسیدند

غیبت عجیب وریا غفوری و روزبه چشمی در لیست تیم ملی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جمله بازیکنان اردوی تیم ملی اردوی تیم ملی دراگان اسکوچیچ بازی های لیگ تیم ملی دعوت تیم ملی هم از جمله دعوت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند