Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:23:07 GMT

پنجمین سالگرد شهادت شهید "همدانی" برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۵۶۳۹

پنجمین سالگرد شهادت شهید 'همدانی' برگزار می‌شود

علی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهدای مدافع حرم استان همدان روز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همراه با برنامه‌های متنوع با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور استان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سخنران این مراسم سرلشگر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخصص مصلحت نظام است، گفت: حوزه‌های مقاومت با رده‌های بسیج نیز برای گرامیداشت سالگرد شهادت قافله سالار مدافعان حرم، حبیب سپاه هر کدام برنامه‌ای را پیش‌بینی کرده و اجرا خواهند کرد.
وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت شهید همدانی برگزاری برنامه‌های یادواره در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
بقایی ابراز داشت: با هماهنگی هیئت رزمندگان نیز برنامه‌ای در سطح شهرستان با توجه به نقش محوری که ایشان در تاسیس هیئت رزمندگان ثارالله داشته‌اند خواهیم داشت.
وی گفت: همچنین با نام و یاد شهید «همدانی» و شهدای انقلاب اسلامی؛ به همت جاماندگان اربعین حسینی بسته‌های کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: با هماهنگی رسانه‌ها بازخوانی خاطرات همرزمان شهید «همدانی» و دوستان ایشان انجام می‌شود که از برنامه‌های پیش‌بینی شده شهادت سردار شهید «حاج حسین همدانی» خواهد بود.

انتهای پیام/۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید همدان امام خمینی شهادت سالگرد شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز

جانشین سپاه‌ حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برگزار و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان در این برنامه شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _با اشاره به لغو برنامه مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز با توجه به شرایط جوی استان، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور قرار بود سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت برگزار شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند، ادامه داد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی مبنی بر بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برنامه را به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول کردیم.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در توضیح برنامه‌های گرامیداشت حماسه غرورآفرین بازی‌دراز، تصریح کرد: روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار و روز پنجشنبه هم از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت.

وی از پیش‌بینی حضور بیش از ۴۰ هزار نفر از ۲۵ استان در این مراسم سخن گفت و افزود: آمادگی لازم را برای برگزاری این مراسم داریم.

قنبری، از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: همچنین از ورودی استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌های به صورت خودجوش برپا خواهد شد.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان، گفت: در برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز به دنبال تبادل فرهنگ بین کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور هستیم.

کد خبر 750464

دیگر خبرها

  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر