Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی صدیق عربانی طی پیامی از زحمات و تلاش های خبرنگاران رسانه های استان در پوشش خبری برنامه ها و فعالیت ها و اخبار محیط زیست گیلان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان متن پیام بدین شرح است ؛

بسمه تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

به لطف خداوند متعال پس از قریب ده سال خدمت به یاد ماندنی در اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان و در پایان این دوره پر فراز و نشیب بر خود واجب می دانم تا از همه کسانی که در این مسیر یاری ام کردند سپاسگزاری نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصتی است تا از زحمات همکاران خوب و پرتلاشم در اداره روابط عمومی و مجموعه همکارانم در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان قدردانی کنم. همچنین از همکاری سازمانهای مردم نهاد، روابط عمومی دستگاههای اجرایی،اصحاب رسانه، عکاسان خبری و بویژه خبرنگاران فهیم و آگاه که بدون هیچ چشمداشتی اخبار محیط زیست را پیگیری و منتشر می کردند از صمیم قلب تشکر کنم. ایمان دارم اگر یاری و همکاری بی منت خبرنگاران عزیز و همکاران خوبم نبود هرگز نمی توانستم جایگاه روابط عمومی را از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء داده و موفق به کسب چندین عنوان کشوری شوم.

از همه عزیزان بدلیل برخی کوتاهی ها و عدم اقبال در جبران زحماتشان عذرخواهم. هر چند که ارزش این همکاری در زبان و قلم نمی گنجد.

امیدوارم روزهای بهتری در انتظار همه ما و محیط زیست کشور محبوبمان ایران عزیز باشد و مشکلات عدیده این حوزه و حوزه های مختلف هر چه زودتر رفع شود.

 

 محمدعلی صدیق عربانی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست گیلان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

کد خبر 849108 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است