Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:01:08 GMT

جزییات بسته حمایتی دانشجویان فردا اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۰۲۶

جزییات بسته حمایتی دانشجویان فردا اعلام می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعلام جزییات بسته حمایتی دانشجویان در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش ایمنا، مدارس و دانشگاه‌ها از هفته ابتدایی اسفند یعنی از همان زمان ورود ویروس کرونا به ایران تعطیل شدند و با تعطیلی کلاس‌ها، موضوع آموزش مجازی مطرح شد. اما یکی از مهم‌ترین چالش‌های آموزش آنلاین، دسترسی دانش‌آموزان و دانشجویان به اینترنت عنوان شد و اینکه شرکت در کلاس‌های آنلاین دانشگاهی نیازمند حجم بالایی از اینترنت است و برای دانشجویان هزینه بالایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ادامه‌دار شدن روند تعطیلی مدارس و هزینه‌ای که به دلیل استفاده از محتوای تصویری و ویدئویی به معلمان و دانش‌آموزان تحمیل می‌شد، استفاده از شبکه شاد در همه اپراتورها رایگان شد و محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- اعلام کرد تمهیداتی برای ارائه بسته‌های اینترنتی رایگان برای دانش‌آموزان و معلمان در نظر گرفته شده و از این رو از ارائه بسته‌های سه ماهه رایگان برای ۷۰۰ هزار معلم و کادر آموزشی خبر داد.

آذری جهرمی درباره اینترنت دانشگاه‌ها نیز توضیح داد: سه بسته برای دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید وعده داده بودیم که از ابتدای مهر همه دانشگاه‌هایی که وزارت علوم به ما اعلام کرده باشد، سایت‌های آموزشی مورد نیازشان رایگان خواهد بود. بسته‌ای هم برای دانشجویان و اساتید برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فرآیند ثبت‌نام آن هم تا ابتدای مهر آغاز می‌شود.

پیش از این وزیر ارتباطات از بسته‌های ۱۲۰ گیگابایتی برای اساتید دانشگاه‌ها خبر داده و اعلام کرده بود جزئیات هدیه مخصوص دانشجویان به زودی اعلام می‌شود. در این راستا آذری جهرمی امروز در اینستاگرام نوشت: ضمن پوزش از دانشجویان عزیز از تأخیر در اعلام تسهیلات ویژه آموزش مجازی، جزئیات بسته حمایتی دانشجویان امشب نهایی شد و فردا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 448021

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدجواد آذری جهرمی آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات و ارتباطات فناوری اطلاعات اینترنت دانشجویی اینترنت اساتید دانشگاه اینترنت معلمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به استقبال مردم از سامانه «خودنویس» برای انعقاد قرارداد‌های اجاره در آستانه فصل جابه‌جایی‌ها و نقل و انتقالات اظهار داشت: سامانه املاک و مستغلات با نام تجاری «خودنویس» به طور ۲۴ ساعته و تمام ایام حتی روز‌های تعطیل امکان انعقاد قرارداد‌های اجاره را دارد و تمام خدمات در این سامانه برای موجران و مستاجران رایگان است و کد رهگیری در سامانه خودنویس به طور رایگان صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: روز یکشنبه رکورد انعقاد قرارداد اجاره در سامانه خودنویس با ۶ هزار و ۴۵۰ قرارداد شکسته شد و این تعداد قرارداد در یک روز منعقد شد. مشاوران املاک هم وارد سامانه خودنویس شده‌اند و قرارداد‌های مشاوران املاک هم در این سامانه منعقد می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم این حق اختیار را دارند که در سامانه خودنویس به صورت مستقیم قرارداد مورد نظر را تنظیم کنند یا از طریق مشاوران املاک در این سامانه برای تنظیم قرارداد اقدام کنند. در صورت تنظیم قرارداد از طریق مشاوران املاک در سامانه تنها حق العمل به همرسانی دو طرف قرارداد را با نرخ رسمی و مصوب به مشاوران می‌پردازند، اما در صورت تنظیم قرارداد به صور مستقیم وجهی پرداخت نمی‌کنند و کاملا رایگان است.

عباسی از آغاز به کار نسخه اولیه انعقاد قرارداد خرید و فروش مسکن در خودنویس از خرداد ماه خبر داد و گفت: در حال فراهم کردن بستری برای انعقاد قرارداد‌های خرید و فروش مسکن در سامانه خودنویس هستیم و تیم برنامه‌ریزی در حال کار است و خردادماه نسخه اولیه خرید و فروش مسکن در سامانه خودنویس آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت انعقاد قرارداد خرید و فروش مسکن به صورت مستقیم هیچ پولی نمی‌پردازند و این اقدام در سامانه خودنویس کاملا رایگان است.

عباسی با اشاره به فعالیت مشاوران املاک در بازار اظهار داشت: به طور قطع مشاوران املاک از بازار مسکن حذف نمی‌شوند و هر مشاوره املاکی که خدمت بهتری ارایه دهد مردم از آن استفاه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ