Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع زاده مهریزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها در اجرای ۱۸ طرح در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان ، بهزیستی، امداد و نجات و گردشگری هزینه شده است .

وی با اشاره به تداوم تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و اینکه برای اجرای طرح‌های مورد نیاز، دولت به تنهایی قادر به اجرای طرح‌ها نیست، اهمیت همکاری بخش‌خصوصی و خیران را برشمرد و همکاری بیشتر آنها را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: رویکرد محوری دولت در این شهرستان با همکاری مسوولان و پیگیری مردم، جذب خیران برای اجرای طرح‌های مورد نیاز مردم در شهر و مناطق روستایی در دست  اجراست که باید با قوت ادامه داشته باشد.

زارع زاده مهریزی با بیان اینکه مردم می‌توانند برای اطلاع از طرح‌های خیری و نیازهای شهرستان با شماره ۰۳۵۳۲۵۲۲۵۰۵ تماس بگیریند، یادآور شد: همکاری مردم و خیران در اجرای طرح‌ها موجب حل بسیاری از مشکلات و رفع نیاز همگان است .

وی به تدوین اطلس خیران با هدف ارتقا و گسترش فرهنگ خیرخواهی و تجلیل از خدمات شایسته آنها در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی  شهرستان خبر داد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز یزد مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد مشارکت های مردمی مهریز یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور اجرای طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد رستگاری در دیدار با احمد آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان مهریز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه راه در شهرستان مهریز گفت: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قرارداد‌های طرح‌های حوزه راه از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان دهنده رشد ۱۰ برابری است.

وی با تشریح طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محور‌های اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر، روکش محور مروست و ... افزود: انجام برخی از طرح‌های و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با مشکلات و مسائل حوزه حمل‌ونقل شهرستان مهریز نیز، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ونقل، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

سرپرست فرمانداری مهریز در این دیدار بر ساماندهی مسیر سنتو ورودی مهریز از سمت استان کرمان و رفع مشکلات حوزه راهداری و مشکلات حوزه حمل و نقل رانندگان تاکید کرد.

احمد آخوندی ادامه داد: باید بر اساس طرحی منظم و استاندارد مسیر سنتو با همکاری کسبه سروسامان یابد و از این اوضاع نابسامانی درآید.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن