Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@22:19:31 GMT

اصابت راکت به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۸۰۶۱

منابع عراقی از اصابت ۲ فروند راکت به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از مهر به نقل از شبکه سومریه، یک منبع امنیتی در ساعات پایانی یکشنبه شب از اصابت دو فروند راکت به اطراف فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد.

بر اساس این گزارش، این منبع اظهار داشت که ۲ فروند راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در عین حال به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره نکرد.

این در حالی است که سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق یکشنبه شب از دستیابی به سرنخ‌های مهمی درباره حملات راکتی به منطقه سبز بغداد خبر داد.

بر اساس این گزارش، سرتیپ یحیی رسول اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق به سرنخ‌های مهمی در باره عاملان شلیک راکت به منطقه امنیتی سبز بغداد دست یافته اند.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق همچنین از دستور «مصطفی الکاظمی» برای تشکیل کمیته‌های تحقیقی به منظور شناسایی و معرفی عاملان شلیک موشک به سوی منطقه سبز امنیتی بغداد و شهروندان غیرنظامی خبر داد.

یحیی رسول همچنین اظهار داشت که عملیات اجرای قانون، اعمال اقتدار دولت و کنترل سلاح بی ضابطه ادامه دارد و تا زمان پایان درگیری‌های عشایری و با هماهنگی عشایر اصیل عراقی تداوم خواهد داشت.

وی افزود: اکنون زمان تأمین امنیت مراسم اربعین امام حسین (ع) است و بخش‌های مختلف نیروهای امنیتی باید امنیت مسیرهای پیاده روی زائران را تأمین کنند. برچسب ها: فرودگاه بغداد ، اصابت راکت ، یحیی رسول

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرودگاه بغداد اصابت راکت یحیی رسول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند

وزیر علوم با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند، گفت: قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا