Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلال رحمانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ بیمار جدید با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های سطح استان بستری شدند که با احتساب این آمار کل بستری ها به ۳۲۱ نفر  رسید.

وی با بیان آخرین وضعیت بیماران بدحال در استان افزود: متاسفانه ۹۵ نفر از بیماران در بخش های مراقبت ویژه بستری و دو نفر نیز درانتظار دریافت خدمات این بخش هستند، تعداد ۲۶ نفر از بیماران نیز با اتصال به دستگاه های کمک تنفسی تحت مراقبت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲نفر از بیماران با علایم قطعی کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به آمار شناسایی بیماران سرپایی در این مدت افزود:  بر اساس غربالگری هایی که در مراکز درمانی ۱۶ساعته انجام شده است تعداد ۲۸ نفر در استان ، کرونای مثبت سرپایی اعلام شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا قزوین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب پنج جنایت علیه ساکنان نوار غزه شد که در نتیجه این جنایات ۴۷ نفر شهید و ۶۱ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه افزود: به این ترتیب از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۳۴ هزار و ۵۳۵ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر زخمی شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟