Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:44:26 GMT

نیروی انتظامی از مرز تا مرکز کشور حضوری فعال دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۹۱۷۷

نیروی انتظامی از مرز تا مرکز کشور حضوری فعال دارد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حمیدی فر ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام اربعین حسینی (ع)، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و بر خدمتگزاری پلیس به عنوان اجتماعی ترین سازمان در ساختار جمهوری اسلامی ایران به امت شهید پرور ایران اسلامی تاکید و اظهار کرد: با عنایت به همزمانی ایام حزن و اندوه آل الله و هفته نیروی انتظامی بنا به تدبیر هیئت رئیسه ناجا، زمان برگزاری هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۳ مهر به ۲۷ مهر مصادف با اول ربیع الاول تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پلیس همواره به طور شبانه روزی و در تمامی سال در خدمت مردم بوده و به این خدمتگزاری افتخار کرده و می بالد چراکه راهبرد اساسی پلیس که یک سازمان مردم مدار است، کلام فصیح و بلیغ حضرت امیر(ع) است که فرموده اند: "فالجنود به اذن الله حصون الرعیه و زین الولاه".

معاون اجرایی معاونت اجتماعی ناجا تصریح کرد: بر این اساس آحاد کارکنان پلیس نگهبان و البته ناظم اجتماعی محسوب شده، به گونه ای که نیروی انتظامی در تاریخ پر افتخار خود پس از انقلاب اسلامی در راه نظم و امنیت و آرامش مردم عزیز هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده و همواره و مستمر این ایثارگری ادامه دارد.

نیروی انتظامی؛ سازمانی اثرگذار، مردم محور و دانش بنیان است

سرهنگ حمیدی فر عنوان کرد: معاونت اجتماعی ناجا پل ارتباطی جامعه و پلیس بوده و بر این مبنا از یک طرف وظیفه اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد سازمان عظیم نیروی انتظامی از مرز تا مرکز به وسعت ایران اسلامی به جامعه هدف در کل کشور را به عهده دارد و از طرفی مسائل و پدیده های اجتماعی را پایش، مطالعه و به فرماندهان و واحدهای مختلف و مرتبط پلیس اعلام می کند تا عملیات و اقدامات بر مبنای شناخت دقیق و عمیق مسائل اجتماعی صورت پذیرد.

وی گفت:‌ نیروی انتظامی امروزه به لطف الهی و تدبیر فرماندهان و مسئولان بحمدالله سازمانی پویا، فعال، دانش بنیان، اثرگذار، مردم محور و مورد عنایت و توجه مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) بوده تا جایی که کارکنان ناجا از سوی معظم له مجاهدان فی سبیل الله نامیده شده اند و این عنوان سند افتخار بزرگی برای تک تک کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

کسب توفیقات پلیس در حل و فصل مسائل اجتماعی و رضایتمندی مردم

معاون اجرایی معاونت اجتماعی ناجا ادامه داد: پلیس علاوه بر اهمیت دادن به نظم و امنیت به سلامت اجتماعی نیز اهمیت می دهد، چراکه این دو مثل دانه های زنجیر به یکدگیر مرتبط بوده و امروزه با وجود ویروس منحوس کرونا این ارتباط و پیوستگی ملموس تر است و کلام معصوم (ع) که می فرماید: «النعمتان مجهولتان الصحه و الامان» بیشتر در دل و ذهن انسان مستقر می شود.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات ناجا که به سلامت اجتماعی کمک می کند وجود مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در نیروی انتظامی است که با ارائه خدمات روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی در زمینه های خانواده، تربیتی، تحصیلی، ازدواج، مهارت های ارتباطی، مهارت های حل اختلاف با بهره مندی از کارشناسان مجرب و متخصص و متعهد در خدمت جامعه است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروزه پلیس با استفاده از علوم روانشناسی و تربیتی و اجتماعی در قامت یک مصلح اجتماعی حاضر شده و توفیقات خوبی را در حل و فصل مسائل اجتماعی تحصیل نموده که رضایتمندی مراجعان را در پی داشته است.

سرهنگ حمیدی فر در پایان هفته نیروی انتظامی را پیشاپیش تبریک گفت و برای جامعه بشری به ویژه امت اسلامی و بالاخص مردم شهید پرور ایران اسلامی روز و روزگاری امن و سالم آرزو کرد.

برچسب‌ها پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزبانی اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • چند دامنه فارسی به ثبت رسیده است؟
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند