Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بهسازی و رفع اشکالات کشتارگاه سنتی این شهر خبر داد و گفت: اخذ مجوز فعالیت کشتارگاه نیمه‌ صنعتی از سوی دستگاه‌های مربوطه دنبال می‌شود.

احمد ملایی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آماده‌سازی کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری بندرعباس در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های مربوطه مانند دامپزشکی، مرکز بهداشت و… دنبال می‌شود، افزود: پس از اخذ مجوزهای لازم، کار تجهیز و انجام اقدامات نهایی برای بهره‌برداری کامل نیز در اولویت قرار دارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس ادامه داد: در صورت راه‌اندازی این سالن کشتار، شاهد تأثیر مثبت در تأمین گوشت قرمز شهر بندرعباس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کشتار نیمه‌صنعتی بندرعباس در گذشته دچار برخی نواقصی بوده که اکنون این مشکلات رفع می‌شود، ادامه داد: احداث زیرساخت‌های لازم به منظور فراهم‌سازی فضای مناسب برای شهروندان و کارکنان و همچنین زیباسازی محوطه کشتارگاه سنتی نیز در دستور کار قرار دارد.

ملایی نسب با اشاره به سایر اقدامات در حال انجام کشتارگاه بندرعباس گفت: سالن انتظار مراجعه کنندگان به صورتی که امکان نظارت مستقیم را نیز داشته باشد، در حال انجام است که تمامی این اقدامات طی دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: به منظور نظارت بر رعایت اصول اسلامی ذبح و همچنین بررسی سلامت دام، دفتر ناظر شرعی و دامپزشک نیز در سوله کشتارگاه سنتی احداث می‎‌شود.

کد خبر 448065

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر بندر عباس کشتارگاه شهروند شهرداري بندرعباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله

دکتر امیر حسابی  رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس افزود: ظهر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

دکتر حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین اعمال جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دکتر سعیده مجیدی، فوق تخصص جراحی اطفال که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختربچه ۲/۵ ساله، ۲هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدودا ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

وی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شد و حال عمومی کودک مساعد است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود