Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال اردستانی سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص ابتلای ۲۱ نفر از بازیکنان و کادر فنی این باشگاه به ویروس کرونا اظهار کرد: بر اساس پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و فدراسیون والیبال تیم‌های ورزشی هر ۱۰ روز یکبار باید تست کرونا را انجام دهند و این آزمایشات ۶ مهر قبل از مصاف با تیم سیرجان انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: آزمایشگاه طرف قرارداد جواب آزمایش پنج نفر از بازیکنان شنبه شب مثبت اعلام کرد و الباقی نفرات را شب گذشته بعد از بازی با سپاهان از مثبت بودن جواب خبر داد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین تصریح کرد: در حال حاضر تست ۱۳ بازیکن و ۸ کادرفنی مثبت اعلام شده و تنها ۶ نفر از کل تیم مبتلا به ویروس کرونا نشده‌اند.

اردستانی خاطرنشان کرد: در هفته آینده که باید به مصاف تیم سایپا تهران می‌رفتیم با توجه به موضوع و مبتلا شدن اکثر بازیکنان و کادر فنی بازی مقابل سایپا لغو خواهد شد.

وی در پاسخ به سوأل خبرنگار فارس که آیا تیم‌های دیگری در لیگ هستند که شرایط شما را داشته باشند، گفت: فعلاً تنها تیمی که با این تعداد به کرونا مبتلا شده در لیگ وجود ندارد و امروز نیز تست مثبت بازیکنان و کادر فنی را به فدراسیون والیبال ارائه خواهیم کرد تا نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری شود.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ورامین در پایان بیان کرد: بازیکنان همه به منازل خود رفته و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و سیر درمانی روی بازیکنان آغاز شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا والیبال وزارت بهداشت شهرداری ورامین تست مثبت بازیکنان والیبال شهرداری ورامین بازیکنان و کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا