Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با شیخ احمد بدرالدین حسون، افزود: اگر جامعه اسلامی از درون دچار تفرقه و اختلاف با یکدیگر باشند گرفتار ظلم و ستم دشنمانشان قرار خواهند گرفت پس باید دانست رمز پیروزی مسلمانان در برابر مستکبرین اتحاد است.

وی اظهار کرد: این در حالی است که اگر پایه های وحدت امت اسلامی مستحکم باشد نه تنها جدایی داخلی صورت نمی گیرد بلکه تمامی کشورهای مسلمان برسر مواضع خود در برابر دشمنان‌شان یک پارچه ایستادگی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه فتنه داعش در بلاد مسلمین یکی از آن موارد شومی بود که شیعه و سنی زمان شناس و متحد در کنار یکدیگر برادرانه تا آخرین نفس ایستادند، تصریح کرد: به جرات می توان گفت با درایت و راهبری مقام معظم رهبری نام داعش به زباله دان تاریخ پیوست و اربابان بی لیاقت آن‌ها باید فکری به حال روزگار بدی که در پیش دارند، کنند.

وی یاد وخاطره سرادر رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای راه‌مقاومت را گرامی داشت.

همچنین در ادامه شیخ بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه نیز با بیان اینکه اتحاد و اتفاق مسلمانان باعث تقویت آنها می‌شود، افزود: این وحدت نه تنها یک وظیفه شرعی محسوب میشود بلکه از لحاظ عقلی هم باعث پیوند عمیق جوامع اسلامی با یکدیگر خواهد شد.

مفتی اعظم سوریه اضافه کرد: صدها هزار بار دشمنان شیطان صفت با برنامه ریزی های که انجام دادند در صدد اغتشاشات بین بلاد مسلمان بودند اما با هوشیاری و بصیرت افزایی حضرت آیت الله خامنه ای فعالیت‌شان در نطفه خفه شد و محکوم به شکست شدند.

شیخ حسون در پایان با اشاره به اینکه آری شهید مظلوم ما سردار حاج قاسم سلیمانی را به ناحق زدند که جواب این ظلم و حرکت ناجوانمردانه را خواهند گرفت، تصریح کرد: امت اسلامی اگر بدانند مشترکات زیادشان راهی برای تفرقه و اختلاف نگذاشته است هیچ گاه خود را بازیچه دست دشمنان قسم خورده خود نمی کنند.

کد خبر 5040628

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان داعش ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین 99 گرگان کرمانشاه اربعین حسینی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!

تیم ملی فوتسال افغانستان فردا در صورت پیروزی برابر قرقیزستان در پلی‌آف جام ملت‌های آسیا به عنوان نماینده پنجم قاره کهن به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، سال ۱۴۰۲ مترادف با آغاز رنسانس جدیدی در فوتسال افغانستان بود. راهیابی به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار در تاریخ. حکایتی آمیخته به پیروزی‌های بزرگ، بلندپروازی و رویاپردازی. آنچه که این قصه را باورنکردنی و حیرت‌آور می‌کند، صعود به جام جهانی خواهد بود. تیم ملی فوتسال افغانستان با رهبری مجید مرتضایی مربی ایرانی تبار خود تنها یک قدم با صعود به جام جهانی فاصله دارند و در جام ملت‌های آسیا 2024 نمایش شگفت‌انگیزی را در تایلند داشتند. آن‌ها پس با پیروزی برابر عراق، قدرت خود را به رخ کشیدند و برای مصاف با قرقیزستان لحظه شماری می‌کنند تا روزی تاریخی را برای کشور افغانستان رقم بزنند.

پسران جنگجو و خوش قریحه مرتضایی، جام را با شکست مقابل غول آسیا ( ایران ) آغاز کردند و در ادامه به تساوی و تک امتیاز مقابل کویت قناعت کردند تا معادلات راهیابی به مرحله حذفی به نبرد پایانی کشیده شود. آن‌ها تیم‌ملی بحرین را از پیش‌روی خود برداشتند و به یکی از رویاهای خود رنگ و بوی حقیقت بخشیدند.

تیم ملی افغانستان به‌رغم به بند کشیدن تاجیکستان و نمایش ستودنی با بداقبالی روبه‌رو شدند و از صعود به جمع چهار تیم پایانی بازماندند. از آنجایی که آن‌ها در مسیر درستی قدم برداشته بودند و در طی این سال‌ها با برنامه‌ریزی، سِیر صعودی را پیموده بودند، یک شانس دیگر به روی آن‌ها لبخند زد و با راه یافتن ازبکستان ( میزبان جام‌جهانی ) به نیمه نهایی، فرصت دیگری برای پرواز به جام جهانی بدست آوردند.

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف نخست برابر تیم ملی عراق به یک پیروزی چشمگیر دست یافت و آن‌ها را با مربی مطرح برزیلی‌شان از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و برای کسب جواز آخرین بخت قاره آسیا به جام جهانی، فردا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت. آن‌ها می‌خواهند ماموریت غیرممکن را ممکن کنند.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان، فردا ( یک‌شنبه ) و از ساعت 8:30 برابر همدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و تیم پیروز این دیدار به عنوان آخرین تیم راه یافته به جام جهانی شناخته می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴