Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل پور از برگزاری دوره مقدماتی حفظ قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهید خرازی با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

وکیل پور مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خرازی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  از برگزاری دوره مقدماتی حفظ قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید خرازی اظهار داشت: این دوره برای علاقه مندان حفظ قرآن کریم با پیگیری های مجدانه اعضا برگزار گردید که كلاس ويژه بانوان با حضور 25 قرآن‌آموز در محل کانون در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وکیل پور مدیر کانون فرهنگی هنری گفت: كلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجويد، مفاهيم، صوت و لحن پيشرفته، حفظ جزء ۳۰ و طرح سراسری ۱۴۴۷ با محوريت حفظ جزء ۲۹ از ديگر كلاس‌های آموزشی کانون است.

 

 

 

وی بیان کرد: دشمنان باورهای اعتقادی و تربیتی در جوامع اسلامی را از طریق مختلف ازجمله فضای مجازی نشانه رفته‌اند؛ بنابراین لازم است با توجه به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با این هجمه دشمنان مقابله کرد.

 

 

ایشان ابراز داشت:  دوره‌های آموزشی کانون را در بخش  بانوان در سه مقطع كودكان، جوانان و بزرگسالان عنوان كرد و اين دوره‌های آموزشی از اوايل مهر شروع شده و به مدت سه ماه برگزار می‌شوند.

 

 

 

وکیل پور در پایان اظهار کرد: این کلاس ها زیر نظر مربیان برجسته در سطح یک و دو برگزار خواهد شد و در با آزمون نهایی ، مدرکی به این عزیزان تحویل داده خواهد شد .

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران حفظ قرآن کریم شهید خرازی وکیل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند