Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار میشیگان تاکید کرد که به صورت مشخصی ترامپ در مقابله با شیوع کرونا شکست خورده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «گریتچن ویتمر»، فرماندار میشیگان از ترامپ به دلیل سوءمدیریت در مقابله با بحران شیوع کرونا به شدت انتقاد کرد.

فرماندار میشیگان در این ارتباط گفت که خیلی واضح و مشخص است که ترامپ در مقابله با کرونا شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ویتمر که با سی ان ان گفتگو می کرد، افزود: قدام ترامپ در جریان شیوع کرونا فقط ایجاد بیگانه هراسی بود و او اقدام کارآمدی برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام نداد.

به گفته فرماندار میشیگان، ترامپ و حامیان او مدت ها استفاده از ماسک را به تمسخر می گرفتند و خود ترامپ نیز تا مدت ها اقدامات و فعالیت‌های فرمانداران ایالت ها برای مقابله با کرونا را تضعیف می کرد و حتی مانع اقدامات جدی برخی فرمانداران برای مقابله با کرونا می شد.

گریتچن ویتمر همچنین با انتقاد از کاخ سفید، تاکید کرد که مردم در خاطر خواهند داشت که دولت و کاخ سفید تا مدت ها مانع اقدام جدی برای مقابله با شیوع کرونا شدند و این چیزی نیست که از خاطر شهروندان آمریکایی برود.

به گفته گریتچن ویتمر، آمریکا در حال حاضر به کسی نیاز دارد تا بتواند از شهروندان این کشور محافظت کند، اما دولت فعلی آمریکا به رهبری ترامپ حتی نتوانسته از مردم مراقبت به عمل آورد و خیلی مشخص و واضح است که ترامپ برای دفاع از مردم در برابر بحران شیوع کرونا شکست خورده است.

فرماندار میشیگان پیش از این نیز با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ برای مقابله با کرونا گفته بود: زمانی که آشکار شد تمام دنیا با این ویروس روبرو خواهد شد، دولت فدرال باید بر آن تمرکز می‌کرد تا در موقعیت قوی‌تری قرار می‌گرفتیم. مردم جانشان را از دست می‌دهند به این دلیل که ما آمادگی نداشتیم. اقتصاد ما با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد؛ زیرا این ویروس را جدی نگرفته بودیم. من نمی‌توانم با دولت مبارزه کنم اما سرانجام باید تحقیق کنیم تا بدانیم که کمبودها از کجا ناشی شده است.

این سخنان فرماندار میشیگان در حالی عنوان شده که پیش از این دونالد ترامپ با حمایت از اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در میشیگان، از فرماندار این ایالت خواسته بود تا با اعتراضات  علیه محدودیت های ناشی از کرونا صلح کند و درباره معترضان در میشیگان و خطاب به فرماندار این ایالت گفته بود: آن‌ها مردم خیلی خوبی هستند، اما خشمگینند. آن‌ها می‌خواهند زندگی‌شان دوباره به حالت عادی برگردد! آن‌ها را ببین، با آن‌ها حرف بزن، (با آن‌ها) توافق کن.

پیش از این نیز دیگر مقامات آمریکایی از برخورد و مدیریت ترامپ در جریان بحران شیوع کرونا به شدت انتقاد کرده بودند و شیوع زیاد کرونا در آمریکا را ناشی از عملکرد و رفتار ترامپ عنوان کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ کرونا شکست خورده فرماندار میشیگان مقابله با کرونا برای مقابله شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی، مرد پروژه‌های شکست‌خورده!‏
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان