Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@11:01:37 GMT

قیمت بلیت هواپیما تا آبان تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۴۸۱۶

قیمت بلیت هواپیما تا آبان تغییر می‌کند

به گزارش خبرآنلاین از شهرفرودگاهی امام خمینی(ره): مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی :با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه به علت ابلاغ دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تکمیل تنها ۶۰ درصد از ظرفیت هواپیماها قیمت بلیت پروازهای داخلی افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به افزایش هزینه های شرکت های هواپیمایی و همچنین افزایش نرخ ارز و دلار و اجرای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا شرکت‌های هواپیمایی درخواست افزایش قیمت بلیت را داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: شرکت های هواپیمایی تمامی هزینه‌های خود را ارائه می دهند و با بررسی‌های انجام شده به یک نرخ نهایی و مصوب می‌رسیم که البته برای تضعیف نشدن حقوق مصرف کنندگان و مسافران کف و سقف قیمتی تعیین خواهیم کرد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی توضیح داد: قیمت بلیت هواپیما در تمامی مسیرها آزادسازی شده و البته درباره افزایش قیمت بلیت پیشنهادهایی را ارائه کرده ایم و با توجه به اینکه هم اکنون قیمت دلار به ۲۸ هزار تومان رسیده و این موضوع باعث زیان‌ده شدن بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی شده است.

سامانی یادآور شد: درخواست های شرکت های هواپیمایی تا پیش از آبان بررسی  و در نهایت قیمت بلیت تا آبان ماه مشخص می شود و با توجه به برآورد هزینه ها قیمت‌ها هم به صورت موقت افزایش خواهد یافت.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اظهار کرد: در صورتی که دستورالعمل ظرفیت ۶۰ درصد برداشته شود و همچنین نرخ دلار به یک نرخ ثابت و متعادلی برسد افزایش قیمت ها هم کاهش می یابد.

سامانی بیان کرد: به طور قطع قیمت بلیت های هواپیما در پروازهای خارجی افزایش یافته و با توجه به نوسانات ایجاد شده این نرخ تغییر کرده است. با توجه به عرضه و تقاضا های متفاوت در این مسیر قیمت ها متفاوت است به طور مثال هم اکنون نرخ بلیت در مسیر ترکیه ۸ میلیون تومان فروخته می شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی همچنین درباره رعایت نکات دستور العمل بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا توضیح داد: تمامی دستورالعمل های بهداشتی و شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در تمامی پروازها رعایت می شود و به هیچ عنوان تاکنون اجازه ورود مسافر بدون‌ ماسک را به داخل هواپیما نمی دهیم و از سوی دیگر هر ۳ دقیقه با توجه به سیستم های تهویه که وجود دارد هوای داخل هواپیماها تصفیه می شود.

او تصریح کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا  ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست داده اند که هواپیماها ۶۰ درصد از ظرفیت خود را استفاده کنند.

46

کد خبر 1440048

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ستاد ملی مبارزه با کرونا قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر گزارش مرکز آمار، جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راس برآورد شده که ۱۸ میلیون راس آن آماده کشتار است، درحالیکه سال های گذشته ۷ تا ۷.۵ میلیون راس بود.

 به گفته او، با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، قیمت روند کاهشی به خود گرفته است.

پوریان متوسط قیمت هر کیلو دام زنده را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هرکیلو لاشه گوساله و گوسفند ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: طی ماه‌های اخیر با افزایش جمعیت دامی و رشد توزیع دام زنده در مراکز عرضه، قیمت گوشت قرمز روند کاهشی به خود می گیرد که می تواند با گوشت وارداتی قابل رقابت باشد.

به گفته او، با توجه به افزایش جمعیت دام زنده کشور نسبت به سال گذشته و گرم شدن هوا نگهداری جمعیت دامی مازاد داخلی برای دامداران و دامپروران نگران کننده شده است.

پوریان گفت: با توجه به اشباع بازار، رایزنی‌هایی با وزارت جهاد کشاورزی در راستای خرید حمایتی دام‌توسط پشتیبانی لمور دام و صادرات دام در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳