Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال وبختیاری، از برخورداری ۳۲۳ هزار و ۱۵۰ خانواری جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۳۱ هزار و ۴۰۱ مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

او افزود: از این تعداد، ۲۳۳ هزار و ۶۳۴ مورد در حوزه شهری و ۹۷ هزار و ۷۶۷ مورد در حوزه روستایی است که سه هزار و ۴۹۴ اشتراک آن، در شش ماهه نخست امسال واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی چمن گلی تا آبان ماه امسال

حیدری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹ شهر از ۴۰ شهر و ۵۰۹ روستا از مجموع ۹۴۶ روستای استان از این نعمت الهی برخوردار شده اند و عملیات گازرسانی به شهر بازفت به عنوان چهلمین و آخرین شهر استان، مراحل پایانی خود را می‌گذراند اضافه کرد: علاوه بر این شهر، تعداد ۳۴ روستای شهرستان کوهرنگ نیز عملیات گازرسانی آنان در حال اجرا است که همگی این پروژه‌ها تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، ضمن آن که با پیوستن این شهر به شبکه گاز، در حوزه شهری به آمار صد در صدی گازرسانی دست خواهیم یافت.

او طول شبکه اجرا شده استان را بیش از پنج هزار و ۹۲۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: مقدار ۷۷ کیلومتر از شبکه اجرا شده مربوط به شش ماهه نخست امسال است.

حیدری تعداد مصرف کنندگان حوزه صنعتی و کشاورزی در شش ماهه ابتدایی امسال را ۳۴ مورد عنوان کرد و افزود: در مجموع در شش ماهه نخست حدود ۷۷۲ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده که حدود ۲۶۰ میلیون متر مکعب آن در حوزه صنعتی است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز گاز طبیعی عملیات گازرسانی مشترک خانگی گاز طبیعی شش ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی