Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی زاهدی روز دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان افزود: وزارت آموزش و پرورش برای ایجاد فضای جدید آموزشی در این استان نگاه اختصاصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه قرار است ۱۰۰ مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی و اتاق بازرگانی در استان کرمان ساخته شود اظهار داشت: می طلبد وزارت آموزش و پرورش با کمک خیرین نگاهی ویژه به استان کرمان داشته باشند تا بتوانیم در سرانه فضای آموزش به متوسط کشوری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظام رتبه بندی فرهنگیان تصریح کرد: این نظام باید مبتنی بر جایگاه والای معلمان، کرامت انسانی و شایسته سالاری باشد و نیاز است دولت در این خصوص لایحه ای را به مجلس ارائه دهد.

وی ادامه داد: تجهیزات مدارس دولتی و هنرستان ها در کرمان اندک است و باید کمک شود تا تجهیزات بیشتری در این مدارس قرار بگیرد.

زاهدی با بیان اینکه ۲۵ درصد از دانش آموزان استان کرمان دسترسی به تبلت و گوشی هوشمند ندارند افزود: حدود ۱۷۰ هزار تبلت و گوشی هوشمند برای این دانش آموزان نیاز داریم که تقاضا می شود در زمینه تامین تبلت برای دانش آموزان به استان کرمان نگاه ویژه‌ای بشود.

وی از بدهی ۳۰ میلیارد تومانی اداره کل آموزش و پرورش به اداره کل اوقاف استان کرمان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش توان پرداخت این بدهی را ندارد لذا باید این مشکل توسط وزارتخانه حل شود.

وی با اشاره به اینکه شخصیت سردار سلیمانی مربوط به کرمان نیست و یک مکتب است افزود: باید مکتب سلیمانی وارد دروس آموزش و پرورش بشود و اکنون سازمان پژوهشی یک تیم را تشکیل دهند تا بتوانیم از سال آینده فرازهایی از این مکتب را در کتب درسی داشته باشیم.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان اخبار کنکور آموزش و پرورش استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری