Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:33:43 GMT

بازیگر سیاهپوست به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۷۰۵۹

بازیگر سیاهپوست به قتل رسید


به گزارش تابناک، مهر به نقل از ورایتی نوشت: پلیس آتلانتا تایید کرد که توماس جفرسون بیرد در این شهر کشته شده است. او ۷۰ ساله بود.

شنبه پلیس آتلانتا گزارشی مبنی بر زخمی شدن فردی را دریافت کرد که با وجود رسیدن نیروهای اورژانس به محل او بر اثر جراحت ناشی از چندین گلوله به پشتش جان باخت.

بازرسان پلیس در حال کار روی این پرونده هستند و اعلام کرده‌اند اطلاعات آن‌ها هنوز در مرحله ابتدایی است و باید تحقیقات جلو برود تا بتوان نتیجه‌ای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرد بازیگر چند فیلم اسپایک لی بود که «کلاکرز»، «سوار اتوبوس بشو»، «فریب‌خورده»، «شی- راک»، «دختر ۶»، «تابستان رِدهوک» و «خون شیرین مسیح» از جمله آنها هستند.

وی در فیلم‌های دیگری هم بازی کرده بود که «بهترین‌های بروکلین» ساخته آنتونی فوکوا، فیلم زندگی‌نامه‌ای ری چارلز با عنوان «ری» با بازی جیمی فاکس و فیلم «منفجرش کن» به کارگردانی اف گری گرِی از جمله آنها هستند.

اسپایک لی با درگذشت این بازیگر در اینستاگرام یاد وی را گرامی داشت. و نوشت: واقعاً متاثرم که باید خبر قتل تراژیک برادر عزیزمان توماس جفرسون بیرد را که شب پیش در آتلانتا رخ داد به اطلاع برسانم. تام رفیق من است.

وی تصویری از این بازیگر را در نقش شخصیت اورل بارنز در «کلاکرز» به اشتراک گذاشت و از فیلم‌هایی که در آن با وی همکاری کرده بود یاد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان پلیس آتلانتا بازیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟

آفتاب‌‌نیوز :

سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!