Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، سیدحمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌ای از کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور، خواست گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات خود را ارسال کنند؛ چرا که هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری پس از تایید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی موظفند گزارش عملکرد ۶ ماهه اول اعتبارات خود را بر اساس پیوست شماره (۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، به سازمان برنامه و بودجه ارسال کنند.
متن کامل این ابلاغیه به شرح زیر است:

در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به اطلاع می‌رساند هرگونه ابلاغ تخصیص اعتبارات هزینه‌ای در سه ماهه سوم سال‌جاری پس از تایید گزارش عملکرد آن دستگاه برای دستیابی به اهداف مصوب از سوی امور بخشی ذیربط مربوطه در این سازمان قابل اقدام می‌باشد. لذا کلیه دستگاههای اجرائی موظفند گزارش عملکرد شش ماهه اول اعتبارات هزینه‌ای خود را بر اساس پیوست شماره(۴) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و در قالب جداول پیوست که نسخه الکترونیک آن از سایت سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس www.mporg.ir قابل دریافت است، تکمیل و در قالب فایل مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ به امور بخشی مربوطه در سازمان برنامه و بودجه کشور/ سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی استانها، حسب مورد، ارسال نمایند.

بدیهی است تبعات مغایرت در عناوین برنامه، خروجی، سنجه عملکرد، مقدار هدف کمی و مبالغ مصوب و ابلاغی اعتبارات بر عهده دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود و در صورت عدم همکاری در اجرای این بخشنامه، هرگونه مسئولیت عدم پرداختها از جمله پرداخت حقوق کارکنان در زمان مقرر نیز با آن دستگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد بودجه قانون بودجه 99 دستگاه های اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور سازمان برنامه و بودجه کشور گزارش عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است