Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:59:19 GMT

۱۰ نکته طراحی کارت ویزیت املاک مسکن

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۳۸۰۷۸

۱۰ نکته طراحی کارت ویزیت املاک مسکن

طراحی و چاپ کارت ویزیت آنلاین برای معرفی کسب‌وکار بسیار مهم و اثرگذار است و نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن شماست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چاپ بازار، اگر شما یک مشاور املاک هستید و به دنبال جلب مشتریان جدید و مراجعه مشتریان قبلی خود هستید. با طراحی و چاپ کارت ویزیت املاک می‌توانید موجب ترغیب و ارتباط موثر با مخاطب‌تان شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این متن شما را با ۱۰ نکته تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت املاک مسکن آشنا خواهیم کرد.

 عوامل تاثیرگذار در طراحی کارت ویزیت مشاور املاک

کارت ویزیت به بیان خصوصیات شما و نوع فعالیت‌تان می‌پردازد به‌طوری که می‌توانید با طراحی کارت ویزیت مشاور املاک جذاب و پرمحتوا افرادی که به‌دنبال یک مشاور املاک مجرب می‌گردند را ترغیب نمایید تا به مجموعه‌ی شما مراجعه نماید.

بهتر است کارت ویزیتی که طراحی می‌کنید شامل اطلاعات تماس مانند شماره تماس، آدرس پستی، شبکه‌های اجتماعی، آدرس سایت و نام برند شما باشد. در کارت ویزیت سعی کنید اسم خودتان را نیز ذکر نماید تا دسترسی مشتری به شما راحت‌تر باشد. توجه داشته باشید که جنس کارت ویزیت نیز در جلب‌نظر کاربران‌تان موثر است به‌طور مثال با چاپ کارت ویزیت کتان می‌توانید کارت خود را تاثیرگذارتر نمایید.

 با اینکه فروش املاک و مستغلات یک تجارت حضوری است، داشتن کارت ویزیت متفاوت، جالب و اثرگذار می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز نماید. در طراحی کارت ویزیت توجه کنید که از فضای کمی که دارید نهایت استفاده را نمایید و اطلاعات دسترسی و جذابیت‌های بصری را در کنار هم و در تعادل با هم در کارت بگنجانید.

یک نکته‌ی مهم این است که همیشه کارت ویزیت خاص خود را در دسترس قرار دهید تا در صورت لزوم به سرعت بتوانید از آن استفاده کنید. زیرا شما هرگز نمی‌دانید که چه زمانی با یک مشتری فوق‌العاده مواجه می‌شوید.

 نکات طراحی کارت ویزیت مسکن

۱. تمام راه‌های دسترسی را قرار دهید

بنابراین مشتری به هر طریقی که برایش امکان‌پذیر است به شما مراجعه نماید. همچنین می‌توانید از یک QR کد استفاده کنید تا مشتریان بتوانند آن را اسکن کرده و به وب‌سایت شما منتقل شوند.

۲. با استفاده از تصاویر مرتبط کارت را رنگارنگ کنید

با استفاده از تصاویر مرتبط و رنگ‌بخشی به کارت که با لوگوی شما نیز مطابقت دارند می‌توانید مخاطب را جذب کنید. تاثیر استفاده از رنگ‌ها در جلب‌توجه مخاطب از نظر روانشناسی اثبات شده است.

۳. طراحی به‌گونه‌ای که با یک نظر فعالیت شما مشخص شود

باید به‌گونه‌ای از المان‌ها و نمادهای مسکن و املاک استفاده نمایید که مشتری بدون نیاز به خواندن مطالب روی کارت متوجه شود شما مشاور املاک هستید.

۴. طراحی ساده و لوکس

با طراحی ساده و جذاب می‌توانید نظرات بیشتری را به خود جذب نمایید. آیا می‌دانستید ۷۲٪ از افراد براساس کیفیت کارت ویزیت بازرگانی‌تان حرفه­ای بودن شما را قضاوت می‌کنند. بنابراین اگر کارت بی‌کیفیتی را طراحی نمایید بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

۳۹٪ از مشتریان نیز با شرکتی که کارت ویزیت­شان مورد علاقه‌ی آنها نیست تجارت نمی‌کنند. بنابراین کارت ویزیت در داشتن مشتریان بالفعل بسیار اهمیت دارد.

۵. تصویر اضافه کنید

دنیای املاک و مستغلات یک صنعت شخصی است. شما هر روز با مشتری ملاقات می‌کنید پس لازم است بتوانید با آنها رابطه برقرار کنید.

می‌توانید با افزودن تصویری از خودتان به کارت ویزیت، ارتباط با مشتری‌تان را زود شروع کنید. این نه تنها به مشتریان کمک می‌کند که شما را به خاطر بسپارند بلکه باعث می‌شود مشتری به شما اعتماد بیشتری پیدا کند.

۶. از کارت با جنس‌های مختلف استفاده نمایید

شما می‌توانید براساس نوع کارتان از کارت ویزیت با جنس‌های مختلفی مانند فلز، پلاستیک، چوب ، فولاد ضدزنگ، نمد ، پارچه و ... استفاده نمایید تا به کاربر حس متفاوت دهید.

به‌طور مثال در فروش املاک روستایی می‌توانید از کارت ویزیت با جنس چوب و برای فروش کارخانه نساجی از کارت ویزیت با جنس پارچه استفاده نمایید.

۷. از رنگ طلایی استفاده کنید

می‌توانید برای افزایش میزان اثربخشی کارت ویزیت خود از طراحی سفید با لبه‌های طلایی براق استفاده نمایید تا تجملات بیشتری به کارت ببخشید و به این ترتیب برجسته‌تر از سایر کارت‌ها شوید.

۸. نکات مهم را بیان کنید

می‌توانید از پشت کارت برای درج نکات ساده و کاربردی در انتخاب یک ملک مناسب یا سایر مطالبی که مشتریان‌تان را بیشتر درگیر می‌کند استفاده نمایید

۹.کارت خود را به کوپن تبدیل کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای تشویق دیگران به استفاده از کارت شما این است که کد تخفیف برای دارنده‌ی کارت در نظر بگیرید. حتی اگر در این زمان هم به کارت شما نیازی نداشته باشند، برای استفاده از تخفیف کارت را نزد خود برای مراجعات بعدی نگاه می‌دارند.

 ۱۰. استفاده از تکنیک‌ها و برش‌های متفاوت

با خیال راحت سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف طراحی را تجربه کنید تا به کارت شما جلوه دهد. روزهایی که کارت‌های بازرگانی به‌طور یکنواخت مستطیل شکل بودند، گذشته است. امروزه می‌توان کارت‌های خود را تقریباً به هر شکلی که می‌خواهید چاپ کنید.

کلام آخر

از آنجایی ‌که چاپ کارت ویزیت مسکن می‌تواند نماینده و معرف برند املاک شما و نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن­تان نزد مشتری است باید برای موفقیت و برندسازی از آن استفاده نمایید. پس باید به کیفیت طراحی و چاپ آن اهمیت فراوانی بدهید. مجموعه‌ی چاپ بازار با داشتن متخصصین و طراحان حرفه‌ای با سابقه‌ی درخشان در این عرصه و با مجهز بودن به دستگاه‌های چاپی پیشرفته دیجیتال و افست می‌تواند شما را در برآورده کردن اهداف‌تان یاری برساند و کارت ویزیت خلاقانه، یونیک و با کیفیت بالا را طراحی و چاپ نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ بازار چاپ کارت ویزیت طراحی کارت ویزیت استفاده نمایید چاپ کارت ویزیت کارت ویزیت مشاور املاک طراحی و چاپ حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل دبیرخانه کمیته شهرک‌های مسکونی دولتی در این سازمان خبر داد و گفت: در سال گذشته (۱۴۰۲)، ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان‌ها را دریافت کرده و این شهرک‌ها در حال اخذ سایر مصوبات در سطح استانی و ملی هستند که از این میزان ۴ شهرک مسکونی در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی طراحی و ساخت شهرک‌های مسکونی دولتی را یکی از ابتکارات سازمان متبوعش در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: با هدف طراحی، کنترل و تسریع در تصویب طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ضمن اصلاح دستورالعمل ترویج شهرک‌سازی، مسئولیت تشکیل کمیته‌ای جهت بررسی و تصویب طرح‌های آماده‌سازی و طراحی شهری شهرک‌های مسکونی دولتی را به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار کرده است که در همین راستا تمامی طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی باید به تصویب این کمیته برسد.

وی گفت: هدف از تشکیل دبیرخانه مذکور را ایجاد شهرک‌هایی با رعایت الگوی معماری اسلامی، ایرانی و الزامات شورای‌عالی مسکن و با طرح‌هایی فاخر از اهداف مدنظر در دبیرخانه شهرک‌های مسکونی دولتی است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در هفته جاری آخرین وضعیت تصویب طرح‌های مکان‌یابی در سطح استانی و ملی در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، گیلان و لرستان مورد بررسی قرار گرفت تا در اولین جلسه کارگروه امور زیربنایی این استان‌ها در سال جاری مصوبات لازم اخذ شود.

مالکی در پایان تصریح کرد: طراحی و اجرای این شهرک‌ها با احداث واحدهای حیاط‌دار و فاخر، کمک بسیار مؤثری به تأمین زمین و اجرای قانون جهش تولید مسکن کرده است و با استقبال زیاد متقاضیان مواجه شده است.

کد خبر 6090250 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • خبر خوش برای مستاجران
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان