Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در حاشیه جلسه خصوصی سازی ۲ باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی که فوتبال ما با آن مواجه است مسائل حقوقی است. زمانی که دعوت نامه به دستم رسید به این علت در اینجا حضور پیدا کردم که دست نیاز به طرف آقایان دراز کنیم تا شاید آقایان وارد شوند و مشکلات حقوقی کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان در سطح بین الملل و داخلی بزرگترین معظلی که با آن رو به رو هستیم پرونده‌های حقوقی است.

او در مورد خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: خصوصی سازی اجتناب ناپذیر است و باید انجام شود و ما نمی‌توانیم تا روز قیامت راه غلط را طی کنیم. اما این موضوع باید به شکلی اتفاق بیافتد که منافع مردم و هواداران در آن حفظ شود. ما چه چیزی را می‌خواهیم خصوصی سازی کنیم؟ یک کارخانه نیست که احساس میلیون‌ها انسان پشت این ۲ باشگاه قراردارد. باید با درایت و مطابق با قوانین بین المللی این کار را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید

مجیدی: یک مدیر پرسپولیسی با اسم رمز استراماچونی و الکس نوری، استقلال را به این روز‌ها رساند

اولیایی در مورد نفوذ افراد سیاسی در ورزش گفت: متاسفانه از زمانی که مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت شورای ورزش را به وزارت ورزش و جوانان تغییر دهد از نمایندگان پرسیدم چرا چنین تصمیمی دارید و پاسخ آن‌ها این بود که باید یک وزیر امور را در دست بگیرد که تحت کنترل ما باشد. متاسفانه سوء استفاده از ورزش در ذات برخی از نمایندگان وجود دارد. ورزش جایگاه بسیار بالایی دارد و باید به کمک جامعه بیاید نه اینکه برخی به دنبال بهره برداری سیاسی از آن باشند. افراد سیاسی نیازمند نگاه مردم هستند و ورزش جایی است که این اتفاق می‌افتد.

او درمورد انتخاب فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه صورت جلسه‌ی پیشکسوتان که روز گذشته تحویل داده شد مورد توجه قرار گرفته است و وزارت هم مجبور شد به جلسه کمیته فنی تمکین کند خوشحالم. امروز هم در دفتر وزیر قرار بود جلسه‌ای باشد که من ترجیح دادم در این جلسه خصوصی سازی شرکت کنم. خوشبختانه هدایت استقلال به مربی استقلالی داده شده است. او یکی از مربیان جوان کشورمان هستند که می‌تواند اقتدار را به باشگاه استقلال بازگرداند.

اولیایی در مورد فرهاد مجیدی گفت: مجیدی نیز یکی از تولیدات خوب باشگاه استقلال است، اما به علت نقص‌هایی که در مدیریت باشگاه وجود داشت و کلاسی که مدیرعامل باید پیش از فینال جام حذفی از خود نشان می‌داد اتفاق نیافتاد و متاسفانه مجیدی و باشگاه استقلال در این بین آسیب دیدند.

او گفت: اولویت جلسه وزیر با انتخاب سرمربی بود و در مورد انتخاب مدیرعامل نیز صحبت‌هایی شد. پیشکسوتان نقطه نظرات خود را در مورد مدیریت باشگاه به وزیر اعلام کردند.

اولیایی در مورد سرمربیگری فکری در استقلال اضافه کرد: فکری به تنهایی سرمربی استقلال نیست و کادر فنی خود را خواهد داشت. بعضی از مربیان فوتبال تا اسم مدیر فنی می‌آید می‌گویند احتیاجی نیست، اما فکری برای خودش مدیر فنی تعیین کرده است. اگر قرارداد فکری با استقلال نهایی شود مرفاوی به عنوان مدیر فنی در باشگاه کار خواهد کرد. فکری یکی از کاپیتان‌های متعصب باشگاه استقلال است و پیشکسوتان از او حمایت می‌کنند.

او در مورد حضور مددی در باشگاه به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال بیان کرد: مددی در باشگاه استقلال کاره‌ای نیست و معمولا اینگونه است که وقتی مدیرعامل برکنار می‌شود معاونش به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود تا کار‌ها پیش برود و در آینده تغیراتی خواهیم داشت. این افراد در حد و اندزه استقلال نیستند. در استقلال به مدیری نیاز داریم که حتی بالاتر از وزیر یم وزراتخانه باشد.

اولیایی در پاسخ به این سوال که آیا خودش گزینه‌ای برای مدیرعاملی استقلال دارد یا خیر گفت: من گزینه‌ای ندارم و به خرد جمعی رای می‌دهم. می‌توانیم با تمام مدیران چند سال اخیر استقلال جلسه‌ای برگزار کنیم و در مورد مدیرعامل جدید باشگاه تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال وزارت ورزش و جوانان محمود فکری باشگاه استقلال خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در بخش آبدان شهرستان دیر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در این جلسه با حضور اعضای شورا، طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردمی مورد بررسی قرار گرفت، اظهارداشت: طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است که در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و تصریح کرد: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم را کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌ گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود