Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود مسگری ،عضو شورای اسلامی شهر قم امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر این که بحث حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم قم است، اظهار کرد: متدینین، علما و فضلای قم نسبت به وضعیت به وجود آمده در حوزه حجاب و عفاف گله‌مند و خواهان پیگیری موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به دغدغه‌های علما و متدینین در حوزه حجاب و عفاف، تصریح کرد: در شهر مقدس قم دستی در حال دامن زدن به بحث حجاب و عفاف است و نیاز است پلیس اقدامی ویژه در این زمینه انجام بدهد.

مسگری با تاکید بر این که نباید با بحث حجاب و عفاف ساده‌انگارانه برخورد شود،بیان کرد: قطعا دشمن به دنبال این است که بحث حجاب و عفاف را در قم کمرنگ جلوه دهد و باید فکری در این زمینه صورت گیرد.

او اذعان کرد: دغدغه مردم قم و متدینین حجاب و عفاف است و نباید اجازه داد جایگاه ویژه این خطه مقدس با برخی بی‌توجهی‌ها به این مسئله مهم خدشه دار شود و به زعم برخی ساده‌انگارانه اولویت به مسائل دیگر داده شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عفاف و حجاب شورای اسلامی شهر قم بحث حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند

دریافت 114 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بانوان مشگین شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از حجاب سر دادند.

تصویربردار: شیرین اسلوب

کد خبر 6096360

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است