Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: سامانه «ثنا» به عنوان پل ارتباطی نهادهای مردمی با قوه قضائیه تعیین شده است که به زودی قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش مشرق، رضا مسعودی‌فر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در نشست با دستگاه‌های عضو کارگروه ملی نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه بر تسریع تدوین راهنمای اجرایی دستورالعمل نحوه مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضائیه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستور سامان‌دهی نوبت‌دهی و ثبت اطلاعات سامانه‌های قضایی ابلاغ شد

وی گفت: پیرو تأکید ریاست قوه قضائیه بر اجرایی شدن دستورالعمل نحوه مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضائیه، سامانه ثنا به عنوان پل ارتباطی نهادهای مردمی با قوه قضائیه تعیین شده است که به زودی قابل بهره برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: امکان ثبت دادخواست‌ها بدون مراجعه به دیوان فراهم است

وی افزود: موانع همکاری مشترک با نهادهای مردمی تجمیع شده است و به دنبال رفع آنها هستیم. همچنین بررسی و تأیید صلاحیت نهادهای مردمی شناسایی شده از حیث موضوع محوری که به منظور همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند در حال انجام است.

بررسی ظرفیت‌های مورد استفاده از سازمان‌های مردم نهاد، شناسایی ظرفیت‌های جدید و قابل توسعه، تبیین اقدامات انجام شده به منظور راه اندازی دبیرخانه کارگروه ملی، تبیین اقدامات انجام شده در خصوص سامانه جامع ارتباط دو سویه نهادهای مردمی و قوه قضائیه و بیان موانع و ارائه پیشنهادهای اعضای کارگروه ملی با هدف اجرایی شدن مواد مرتبط در دستورالعمل با حوزه تخصصی فعالیت توسط نهادهای مردمی از جمله محورهایی بود که در این نسشت مطرح شد. این نشست با حضور دستگاه‌های عضور کارگروه ملی نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی برگزار شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مشارکت قوه قضاییه معاونت اجتماعی سامانه ثنا سامانه ابلاغ مشرق نهادهای مردمی با قوه قضائیه کارگروه ملی نحوه مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۳۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری بیان کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی