Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالوهاب اعلایی با اشاره به دستگیری دو سارق لوازم خودرو در بامداد روز گذشته، گفت: به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و گزارش درگیری واحد گشت کلانتری ۱۵۶ افسریه با دو سارق، بلافاصله اکیپ کمکی به اتوبان بسیج شمال به جنوب، اعزام و مشخص شد، واحد موتورسوار کلانتری ۱۵۶ در حال گشت‌زنی بودند که به یک خانم و یک آقا مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: این دو نفر در حال خم کردن درب یک خودروی ۲۰۶ بودند و قصد سرقت از خودرو را داشتند که با حضور ماموران موتورسوار و دستور ایست، این دو نفر به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کنند و مامور گشت نیز این دو سارق، را دنبال می‌کند، اما در ادامه مسیر و برای رهایی از دست پلیس، سارق مرد با تیغ جراحی ابتدا اقدام به خودزنی کرده و خود را از نواحی سر، صورت و گردن زخمی می‌کند

به گفته اعلایی، در ادامه، سارق با تیغ به پای راست مامور گشت نیز حمله می‌کند که باعث زخمی شدن وی می‌شود؛ در نهایت نیرو‌های کمکی با استفاده از فنون دفاع شخصی سارق مرد و زن را دستگیر کرده و به کلانتری ۱۵۶افسریه منتقل می‌کنند.

رییس کلانتری ۱۵۶ افسریه با اشاره به اینکه پس از دستگیری سارقان، عوامل اورژانس نیز در صحنه حاضر می‌شوند تا به وضعیت سارق مرد که خودزنی کرده بود و همچنین مامور گشتی آسیب دیده، رسیدگی کنند، گفت: پس از معاینه، مشخص شد سارق آسیب چندانی ندیده بود و به صورت سرپایی درمان شد، اما مامور گشت که از ناحیه پا آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل شد.

اعلایی خاطرنشان کرد: پس از بررسی، از کوله‌پشتی سارق خانم دو ضبط صوت سرقتی خودرو کشف و برای آنان پرونده قضایی، تشکیل شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم سرقت فرار اخبار حوادث خودرو زن و مرد گشت سارق موتورسوار عکس قتل مرد ایران دختر تلگرام سرقت ساعت دادگاه زن مامور گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی